آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

گالتیه : بازگشت مسی یعنی تضمین موفقیت پی‌اس‌جی

بعد از درخشش مسی با پیراهن پاری سن ژرمن در اولین بازی او بعد از فتح جام جهانی قطر کریستوف گالتیه ، سرمربی این تیم ، فوق ستاره آرژانتینی خود را ستایش کرد .

پاری سن ژرمن دیشب در لیگ یک فرانسه میزبان آنژه بود و در ورزشگاه خانگی‌اش، پارک دو پرنس، به مصاف این تیم رفت. این مسابقه برای پاریسی‌ها اهمیت ویژه‌ای داشت چرا که لیونل مسی بعد از فتح جام جهانی قطر اولین بازی خود با پیراهن پی‌اس‌جی را انجام می‌داد.

 

نابغه آرژانتینی اما خوش درخشید و هم در ساخته و پرداخته شدن گل اول تیمش نقش داشت و هم گل دوم پی‌اس‌‌جی را به ثمر رساند. پاری سن ژرمن در جریان مسابقه عملکردی فوق‌العاده نداشت ولی لیونل مسی بار دیگر ثابت کرد که با حضورش در میدان چه تاثیری می‌تواند داشته باشد. او عملا مهم‌ترین نقش را در پیروزی پاریس بازی کرد.

به همین خاطر بود که کریستوف گالتیه، سرمربی پی‌اس‌جی، در پایان بازی گفت:” ما امروز یک بار دیگر بهترین بازیکن دنیا را دیدیم. لئو می‌خواست بازی کند. او در شرایطی بازگشت که از نظر بدنی در آمادگی کامل بود. وقتی او در زمین حضور دارد شانس‌های گلزنی و موفقیت ما تضمین شده است. مسی توانست کل بازی را در زمین حضور داشته باشد و این خبر خیلی خوبی است”.

مسی در حالی به پاری سن ژرمن بازگشت که بعد از جام جهانی قطر مدت قابل توجهی را از تیم دور بود و در کشورش به سر می‌برد.

گروه نرم افزاری ماهور

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا