آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

گالتیه: در کارهای هجومی ضعیف بودیم/ کمبودهایی داشتیم

سرمربی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن از عملکرد شاگردانش در بازی شب گذشته مقابل رن در لوشامپیونه فرانسه راضی نیست.

کریستوف گالتیه که تیم تحت‌هدایتش شب گذشته (یکشنبه) در هفته نوزدهم لوشامپیونه فرانسه با نتیجه یک بر صفر مغلوب میزبان خود تیم رن شد و نیم‌‌فصل اول را با شکست به پایان برد، پس از این دیدار گفت: در این دیدار چیزهای زیادی کم داشتیم. ما ریتم، قدرت و بازی در عرض را کم داشتیم. اگر به دنبال بهانه یا دلیلی برای این شکست بگردیم، بدیهی است که برخی از آنها را پیدا خواهیم کرد اما نمی‌توانیم پشت آنها پنهان شویم. بازی مقابل لانس هم سخت بود (دیداری که اولین شکست فصل PSG رقم خورد). بازی مقابل آنژه هم سخت بود. ما باید به روند عادی بازی خود برگردیم و با افراد بیشتری در حمله شرکت کنیم، اما در این بازی اقعاً کمبودهایی داشتیم.

 

سرمربی پاری‌سن‌ژرمن افزود: ما می‌دانستیم که قرار است مقابل جابجایی‌ها و ضدحملات رن دفاع کنیم اما در کارهای هجومی ضعیف بودیم. شاید ما بیش از اندازه در لاک دفاعی فرو رفتیم و به اندازه کافی مدافعان رن را در محوطه‌‌ جریمه‌شان تحت‌فشار قرار ندادیم. ما باید هر چه سریعتر اوضاع را تغییر دهیم.

پاری‌سن‌ژرمن با قبول دومین شکست فصل خود همچنان با 47 امتیاز صدرنشین لیگ یک فرانسه است، اما حالا بیشتر از هر زمان دیگری لانس را نزدیک خود می‌بینید، تیمی که تنها سه امتیاز با PSG فاصله دارد.

گروه نرم افزاری ماهور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا