آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

گالتیه : مصدومیت امباپه و راموس جدی نیست

کریستوف گالتیه، سرمربی پاری سن ژرمن، به هواداران تیمش اطمینان داد که مصدومیت کیلیان امباپه و سرخیو راموس جدی به نظر نمی‌رسد.

پاری‌سن‌ژرمن شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و یکم لیگ فرانسه به مصاف مون پلیه رفت و موفق شد با نتیجه 1-3 برابر این تیم به پیروزی برسد.

فابین رویز، لیونل مسی و وارن امری موفق شدند سه گل پی اس جی در این دیدار را به ثمر برسانند. این در حالی بود که کیلیان امباپه در دقیقه 10 پشت ضربه پنالتی قرار گرفت اما نتوانست آن را به گل تبدیل کند.

گالتیه پس از پایان این بازی به خبرنگاران گفت: «ما در ابتدای بازی کمی عصبی و مضطرب بودیم و اشتباهات تکنیکی بسیاری را انجام دادیم که معمولا انجام نمی‌دهیم. البته نباید فراموش کنیم که مصدومیت امباپه و راموس هم از روی بدشانسی ما بود و کار را دشوار کرد. همه این اتفاقات باعث شد که نیمه اول اگر دشوارتر نشود، حداقل با شرایط غیرمنتظره‌ای پیش برود.»

سرمربی پی اس جی با ابراز رضایت از شرایط تیمش در نیمه دوم اظهار داشت: «ما در 45 دقیقه دوم توانستیم کنترل بازی را در دست بگیریم و واکنش خوبی داشته باشیم. گل زدیم، گل‌هایی زدیم که رد شدند و گاهی آفسایدهای سختگیرانه گرفته شد. اما این بازی برای ما بسیار مهم بود چون توانستیم دوباره به روند پیروزی برگردیم. به این پیروزی نیاز داشتیم تا بتوانیم چند نمایش ناامیدکننده هفته‌های اخیر را از یاد ببریم.»

امباپه در دقیقه 21 و راموس در دقیقه 32 به دلیل مصدومیت از زمین بازی بیرون رفتند. او درباره شرایط این دو بازیکن اضافه کرد: «مصدومیت راموس زیاد جدی نیست اما باید ببینیم که شرایطش به چه شکلی پیش خواهد رفت، من دوست ندارم روی او ریسک کنم. امباپه هم شرایط مشابهی دارد و به نظر نمی‌رسد که با مشکل حادی روبرو شده باشد. آنها بازیکنان مهمی برای ما هستند اما مصدومیت نگران کننده‌ای ندارند.»

گروه نرم افزاری ماهور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا