آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

گاکپو به لیورپول پیوست

لیورپول از جذب گاکپو خبر داد! انتقال 44 میلیون پوندی برای ستاره هلندی تکمیل شد.

لیورپول تایید کرده است که کودی گاکپو مهاجم هلندی را از PSV به خدمت گرفته است. قراردادی که ممکن است رقمش به 44 میلیون پوند برسد.

گاکپو  سه گل برای هلند در جام جهانی به ثمر رساند و 12 بار در تمام رقابت‌ها برای PSV در این فصل گلزنی کرده است. او در حال حاضر بدون لوئیز دیاز، دیوگو جوتا و روبرتو فیرمینو به دلیل مصدومیت وارد خط حمله لیورپول خواهد شد. نگرانی های مربوط به تناسب اندام و علاقه باشگاه های رقیب به خرید او، قرمزها را وادار کرد تا فوراً برای این بازیکن اقدام کنند.

لیورپول با وضعیت فعلی خود در خارج از چهار جدول برتر قرار دارد و می خواهد با هزینه های احتمالی ژانویه خود را به رقبایی مانند چلسی و نیوکاسل همگام کند. آنها اکنون با قراردادی که تا سال 2028 اعتبار دارد، گاکپو را در خدمت خواهند داشت.

گاکپو در بیانیه باشگاه گفت: “احساس بسیار خوبی دارم، من واقعا هیجان زده هستم برای حضور در این باشگاه. فکر می‌کنم این باشگاه فرصت ارزشمندی برای من است تا توانایی خود را نشان دهم و به تیم کمک کنم تا به جایگاهی بازگردد که در سال‌های گذشته تجربه کرده است .  بازیکنان بزرگ زیادی در اینجا هستند که می‌توانم چیزهای زیادی از آنها یاد بگیرم”

منبع:www.goal.com

گروه نرم افزاری ماهور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا