آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

گل محمدی : ممکن بود اتفاق بدی رخ بدهد !

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می گوید به بازیکنانش هشدار داده بود که ممکن است این بازی پیچیده شود .

یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم پرسپولیس، در نشست خبری پس از بازی با ون‌پارس حضور یافت و در خصوص این دیدار عنوان کرد: «قبل از بازی که در مورد بازی و جام حذفی صحبت کردم، این هشدار را به تیم و بازیکنان دادم که در این بازی‌ها باید تمرکز صددرصدی داشته باشید و جای هیچ اشتباهی نیست و جبران اشتباه سخت می‌شود.»

 

وی افزود: «من در هر صورت خوشحالم که به دور بعد صعود کردیم و از کادر فنی و بازیکنان حریف برای این نمایش جانانه متشکرم. آن‌ها نشان دادند یک تیم شایسته هستند و از تک‌تکشان برای این بازی خوب تشکر می‌کنم. بیشتر دقایق بازی توپ دست ما بود و حریف لایه‌های دفاعی زیادی داشت و در ضدحملات خطرناک نشان داد. ما باید به بازی سرعت بیشتری می‌دادیم و بین خطوط حریف باید پاس می‌دادیم و از ایستگاهی‌ها استفاده می‌کردیم. حریف هم البته در خط دفاع و دروازه عملکرد بهتری داشت و ما هم بدشانسی داشتیم. من اعتقادی به شانس در فوتبال ندارم، اما باید زودتر به گل می‌رسیدیم. در هر صورت در جام حذفی این اتفاقات طبیعی است و ممکن بود اتفاق بدتری هم رخ دهد و قضیه الآن فرق می‌کرد.»

 

یحیی درباره عملکرد بازیکنانش اظهار داشت: «از بازیکنان در مجموع تشکر می‌کنم، چون با اینکه گل عقب افتادند، در اینجور بازی‌ها معمولا خیلی تحت‌فشار قرار می‌گیرند و انتظار حذف پرسپولیس از تیم لیگ یکی، فشار مضاعف روی بازیکنان می‌گذارد. آن‌ها توانستند به هر حال بازی را جبران کنند و در ضربات پنالتی هم تمرکز خوبی از خود نشان دادند و از همه آن‌ها بابت زحمتشان متشکرم .

گروه نرم افزاری ماهور

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که آیا تیمش پنالتی را تمرین کرده بود، گفت: «بله دو سه تمرین پنالتی داشتیم و بازیکنان هم خوب عمل کردند.»

 

او در مورد خروج تعویض علیرضا بیرانوند در آخرین دقایق عنوان کرد: «توپ آنچنانی روی دروازه ما نیامد. احمد [گوهری] هم روی گل‌هایی که خوردیم مقصر نبود. ما یک تیم هستیم و در خط دروازه هم چهار بازیکن داریم که با ما تمرین می‌کنند و هر چهار بازیکن آن‌ها می‌خواهند تیم موفق باشد. احمد گوهری هم حق داشت امروز بازی کند و عملکرد هم خوب بود. البته توپ آنچنانی هم نیامد.»

 

وی افزود: «علی [بیرانوند] هم نشان داد در ضربات پنالتی یک پنالتی‌گیر ماهر و دروازه‌بانی است که می‌تواند تعیین‌کننده باشد.»

 

گل‌محمدی در پاسخ به این سؤال که آیا اگر در آینده هم چنین موقعیتی پیش بیاید، این تعویض را می‌کند؟ گفت: «ببینید بستگی به شرایط بازی و تعویض‌هایمان دارد. بازی که به دقایق آخر کشید، ذهنیت ما این بود که بتوانیم از علی برای مهارت خوبش در ضربات پنالتی استفاده کنیم. البته احمد هم در تمرینات پنالتی‌گیر خوبی نشان داد و اینطور نبود که اگر او می‌ایستاد، این برد رقم نمی‌خورد. هر دو از پنالتی گیر های  لیگ هستند و عملکردشان خوب است.»

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا