آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

گواردیولا : گل برونو فرناندز قطعا آفساید بود

پپ گواردیولا بعد از شکست منچسترسیتی در دربی منچستر به قبول‌شدن گل برونو فرناندز اعتراض کرده و گفت: داورها در اولدترافورد تحت‌تأثیر جو ورزشگاه قرار می‌گیرند.

دربی شهر منچستر که به میزبانی منچستریونایتد در اولدترافورد برگزار شد، با پیروزی 2-1 شیاطین سرخ به پایان رسید تا پپ گواردیولا و تیمش سه امتیاز مهم را از دست بدهند.

 

سیتی که در دقیقه 60 با گل جک گریلیش پیش افتاده بود، از دقیقه 78 در یک بازه زمانی چهار دقیقه‌ای دو بار دروازه‌اش را باز شده دید تا در نهایت شکست بخورد. گل اول یونایتد که توسط برونو فرناندز به ثمر رسید، شرایطی مشکوک داشت و هواداران سیتی و بازیکنان این تیم معتقدند مارکوس رشفورد که در به ثمر رسیدن این گل نقش داشت، در آفساید قرار داشت و این گل باید مردود می‌شد.

 

پپ گواردیولا هم در پایان بازی به تصمیم داور در قبول‌کردن این گل اعتراض کرده و ادعا کرد در بازی‌هایی که در اولدترافورد برگزار می‌شود، داورها تحت تاثیر جو ورزشگاه قرار گرفته و نسبت به یونایتد مهربان‌تر هستند .

گروه نرم افزاری ماهور

گل برونو فرناندز آفساید بود

مارکوس رشفورد در آفساید بود. او حواس دروازه‌بان و مدافعان ما را پرت کرد و تاثیر مستقیم روی گلی داشت که توسط برونو به ثمر رسید. شکی نیست که این گل باید مردود می‌شد. ما می‌دانیم که بازی‌هایی که در اولدترافورد برگزار می‌شود، داستان از چه قرار است. قضاوت‌کردن برای داورها در این ورزشگاه آسان نیست.

 

در لیگ برتر قهرمان نشویم مهم نیست؛ به اندازه کافی قهرمان شده‌ایم

لیگ برتر و جام اتحادیه اصلا برایم مهم نیست. نمی‌توانیم در این دو جام قهرمان بشویم. ما خیلی قهرمان شده‌ایم. برای همین اصلا برایم اهمیتی ندارد که در لیگ برتر به قهرمانی نرسیم. ولی ما سعی‌مان را خواهیم کرد. بازی کردن با روحیه مناسب و نمایش سطح تاکتیکی بالا برای من مهم‌تر از دویدن دنبال جام است.

 

گل اول یونایتد را فراموش می‌کنیم؛ تمرکز ما باید بازی بعدی با تاتنهام باشد

ما امروز عملکرد خوبی داشتیم. به بچه‌ها می‌گویم حواس‌شان را به اتفاقی که در گل اول یونایتد افتاد ندهند؛ چون این باعث حواس‌پرتی می‌شود. تمرکز ما از حالا باید به بازی مقابل تاتنهام باشد که چند روز دیگر برگزار می‌شود.

 

 

در جو سنگین ورزشگاه نشان دادیم شخصیت تیمی داریم

بازی خیلی خوبی بود و ما واقعا خوب کار کردیم. من فارغ از نتیجه به تیمم تبریک می‌گویم. اینکه به اینجا آمدیم و در جو ورزشگاه نشان دادیم چه شخصیت تیمی‌ای داریم باعث خوشحالی است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا