آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

یونایتد در انتظار چراغ سبز بشیکتاش برای انتقال قرضی ۲.۶ میلیون پوندی وگهورست

یونایتد با قرارداد قرضی 2.6 میلیون پوندی وگهورست موافقت کرد، اما بشیکتاش هنوز انتقالی را تایید نکرده است.

منچستریونایتد با قراردادی برای جذب ووت وهورست مهاجم به صورت قرضی به توافق رسیده است اما همچنان به بشیکتاش نیاز دارد تا به این انتقال چراغ سبز نشان دهد.

به گفته فابریزیو رومانو، وگهورست اکنون تنها یک قدم تا پیوستن قرضی به منچستریونایتد تا پایان فصل فاصله دارد. شیاطین سرخ به صورت شفاهی به توافق رسیده اند و برای خدمات او 2.6 میلیون پوند (3.2 میلیون دلار) به بشیکتاش پرداخت خواهند کرد. با این حال، طرف ترک همچنان باید این قرارداد را تایید کند و بخواهد قبل از اجازه دادن به وگهورست، یک جانشین بیاورد.

اریک تن هاخ، سرمربی منچستریونایتد، پس از جدایی کریستیانو رونالدو، به صراحت اعلام کرده است که می خواهد یک مهاجم جدید در ژانویه به خدمت بگیرد. وگهورست به عنوان یک هدف ظاهر شد و به نظر می رسد در آخر هفته پس از گلزنی با هواداران بشیکتاش خداحافظی کند. با این حال، طرف ترکیه ای تاکید کرده است که وگهورست “نمی تواند به سادگی برود” زیرا او تحت قرارداد است و همچنین وجود بند آزادسازی را رد کرده است.

آیا می دانستید وگهورست بازیکنی است که بیشترین گل مورد انتظار (9.8)، بیشترین لمس توپ در محوطه جریمه حریف (118)، بیشترین شوت به سمت دروازه (23)، بیشترین شوت مشترک (52) و بیشترین شوت با سر (15) در سوپر لیگ ترکیه را دارد؟

گروه نرم افزاری ماهور

شیاطین سرخ روز سه شنبه در مرحله یک چهارم نهایی این رقابت ها مقابل چارلتون اتلتیک در جام کارابائو به میدان خواهند رفت.

منبع:www.goal.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا