آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

میلان۰-۳ اینتر: نرآتزوری سوپرجام را پس نداد

اینتر دیشب موفق شد در سوپرجام ایتالیا میلان را در شهر ریاض با نتیجه 3-0 شکست دهد و برای دومین سال پیاپی فاتح سوپرجام ایتالیا شود.

سوپرجام ایتالیا امشب در شهر ریاض، پایتخت عربستان سعودی، بین دو تیم اینتر و میلان برگزار شد. دربی همیشه پرتنش شهر میلان، موسوم به دلا مدونینا، به میزبانی استادیوم ملک فهد در شهر ریاض انجام شد.

 

نرآتزوری این مسابقه را با اشتهای بالا برای گلزنی آغاز کرد و برای رسیدن به گل تنها به 10 دقیقه زمان نیاز داشت. نیکولو بارلا در جناح راست پاس عمقی‌ای دریافت کرد و سانتر او در حالی به فدریکو دی‌مارکو رسید که او توسط هیچ‌یک از بازیکنان میلان مهار نشده بود. ضربه دی‌مارکو به تور دروازه روسونری چسبید تا اینتر پیش بیفتد.

اینتر دومین موقعیت خطرناک این بازی را هم به گل تبدیل کرد. درحالی‌که 21 دقیقه از شروع مسابقه گذشته بود. الساندرو باستونی از جناح چپ پاسی برای ادین ژکو ساخت تا این ستاره بوسنیایی با یک فرار و ضربه‌ای هوشمندانه، سنگربان میلان، تاتاروسانو، را مغلوب کند و دومین گل نرآتزوری را به ثمر برساند.

گروه نرم افزاری ماهور

میلان در ادامه این نیمه هم عملا حرفی برای گفتن نداشت. یکی از معدود موقعیت‌های روسونری در این نیمه در دقایق پایانی به دست آمد و حرکت خوب تونالی با ضربه بی‌دقت توموری از کنار دروازه بیرون رفت. نیمه اول با برتری 2-0 اینتر به پایان رسید.

 

در شروع نیمه دوم میلان مصمم‌تر به نظر می‌رسید. آنها خیلی زود موقعیتی روی دروازه اونانا خلق کردند. لیائو از سمت چپ وارد محوطه جریمه شد، ولی شوت پرقدرت او از بالای تیر افقی دروازه اینتر بیرون رفت.

 

در دقایق بعدی، بازی از تب و تاب افتاد و عملا شاهد موقعیت خطرناکی روی دروازه دو تیم نبودیم. اما در دقیقه 77 به محض خلق موقعیت بعدی این اینتر بود که گل سوم را به ثمر رساند. تئو هرناندز بیرون محوطه جریمه کورئا را سرنگون کرد تا کارت زرد دریافت کند و یک ضربه آزاد در اختیار اینتر قرار بدهد. میلان اشکرینیار پشت توپ ایستاد. ارسال او به لائوتارو مارتینز رسید و این مهاجم آرژانتینی مقابل یار مستقیمش توموری موفق‌ بود و توپ را به گوشه سمت چپ دروازه میلان فرستاد.

پیولی در دقایق پایانی با دو تعویض سعی کرد شرایط تیمش را بهتر کند، اما آنته ربیچ که به جای اولیویه ژیرو به میدان رفت هم نتوانست تاثیر چندانی در شرایط میلان به وجود بیاورد و در نهایت نرآتزوری با نتیجه 3-0 به حریف همشهری‌اش پیروز شد تا فاتح سوپرجام ایتالیا شود.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا