آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

آرتتا : این پیروزی جنون‌آمیز بود

میکل آرتتا بعد از پیروزی دراماتیک تیمش مقابل بورنموث با نتیجه 3-2 به ستایش بازیکنانش پرداخت و از این مسابقه به عنوان دیداری جنون‌آمیز یاد کرد.

شاگردان میکل آرتتا در این دیدار خانگی ابتدا با دو گل از حریف عقب افتادند، اما توانستند با ارائه نمایشی خوب و زدن سه گل در ۳۰ دقیقه پایانی بازی، به سه امتیاز این دیدار رسیدند.

 

درحالی‌که با پایان 90 دقیقه به نظر می‌رسید آرسنال با تساوی 2-2 متوقف خواهد شد، آرسنال در آخرین ثانیه‌های بازی به گل پیروزی رسید. ریس نلسون در دقیقه 97 با شوتی تماشایی دروازه لیدز را باز کرد تا بازی آرسنال در این دیدار خانگی جذاب به برتری 3-2 برسد و فاصله 5 امتیازی‌اش را منچسترسیتی را حفظ کند.

شادی فوق‌العاده آرتتا بعد از گل پیروزی در دقیقه 97

بی‌نهایت خوشحال بودم. واقعا جنون‌آمیز بود. احساس شادی و شعفی که داشتیم حق ما بود. و البته در نهایت شایستگی به این نتیجه دست پیدا کردیم. اما پیروزی ما به شکلی خیلی خاص به دست آمد و ما برای رسیدن به سه امتیاز تا آخرین ثانیه جنگیدیم و مبارزه کردیم.

بعد از سوت پایان به بازیکنان چه گفتید؟

به آنها گفتم که با تمام وجود به همه‌شان افتخار می‌کنم. به محض اینکه بازی شروع شد هنوز یک دقیقه نگذشته بود که عقب افتادیم. بعد از آن خیلی سعی کردیم، ولی روی یک ضربه ایستگاهی گل خوردیم. ولی در تمام طول بازی همیشه این احساس را داشتم که برمی‌گردیم.

گروه نرم افزاری ماهور

 

این بازی را به عنوان مربی آرسنال چطور ارزیابی می‌کنید؟

بهترین بازی. احساس من هنوز درگیر بازی است. اینکه آدم بتواند چنین حس و حالی را با بازیکنانش و هواداران به اشتراک بگذارد آنقدر باارزش است که هر چه بگویم کم گفته‌ام. همین لحظات است که باعث می‌شود به خودتان بگویید همه آن تلاش‌ها ارزشش را داشت.

 

ریس نلسون و گل پیروزی در دقیقه 97

برای ریس خیلی خوشحالم، چون او چند ماهی بود که با مصدومیت مواجه بود. او در دو بازی قبلی ما در فهرست بازیکنان حضور نداشت. چیزی که ما از بازیکنان انتظار داریم همین است. اینکه به تلاش کردن ادامه ادامه بدهند و هر وقت وارد زمین می‌شوند این انگیزه را داشته باشند که در نتیجه تاثیرگذار باشند. نلسون این کار را به بهترین شکل ممکن با یک پاس گل و یک گل انجام داد.

4 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا