آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

آرتتا : بهتر از این نمی‌شد، مقتدرانه بردیم و گل نخوردیم

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، بعد از پیروزی 3-0 تیمش مقابل فولام ضمن ابراز خوشحالی از بازگشت گابریل ژسوس مصدوم گفت از پیروزی مقتدرانه و کلین‌شیت تیمش بسیار خوشحال است.

آرسنال امشب در هفته بیست و هفتم لیگ برتر به خانه فولام رفت و موفق شد با ارائه یک بازی برتر حریفش را 3-0 در هم بکوبد. یکی از اتفاقات مهم این بازی بازگشت گابریل ژسوس به ترکیب آرسنال و حضورش در میدان از دقیقه 77 مسابقه بود.

 

آرتتا در پایان بازی از حضور دوباره ژسوس در ترکیب تیمش ابراز خوشحالی کرد و گفت در پایان بازی در زمین چمن به سراغ این مهاجم برزیلی رفته و به او تبریک گفته است. آرتتا همچنین از پیروزی مقتدرانه تیمش صحبت کرد و گفت اینکه تیمش باز هم موفق به ثبت کلین‌شیت شده در کورس قهرمانی لیگ برتر به شدت به کارش خواهد آمد.

پیروزی مقابل فولام

خیلی خوشحالم. بازی در ورزشگاه فولام سخت است. آن‌ها تیم سازمان‌یافته‌ای هستند. ما در این مسابقه حاکم مطلق میدان بودیم و فرصت‌های زیادی ایجاد کردیم. موفق شدیم کلین‌شیت ثبت کنیم و مقتدرانه به پیروزی رسیدیم. به همین خاطر خیلی خوشحالم.

کلین‌شیت دیگری برای توپچی‌ها

برای اینکه تیم گل نخورد هر 11 بازیکن باید 96 دقیقه در کارهای دفاعی مشارکت کنند. فقط تیمی که از دفاع بدش نمی‌آید و عاشق دفاع کردن هم هست می‌تواند چنین کاری بکند. من امروز شاهد چنین چیزی بودم. اگر بخواهیم به روند پیروزی‌ها ادامه بدهیم گل نخوردن برای ما ضروری است.

گروه نرم افزاری ماهور

 

بازگشت ژسوس به میادین

خیلی به نفع ما است. امروز اولین قدم برای او بود. تا چند ساعت قبل از شروع بازی مطمئن نبودیم که به زمین فرستادن گابریل تصمیم خوبی است یا نه.

 

آرتتا در پایان بازی به ژسوس چه گفت؟

ژسوس چند ماه است که خیلی تلاش کرده و زحمت کشیده و ساعت‌های زیادی را صرف بهبود و به دست آوردن آمادگی جسمانی‌اش کرده است. او خیلی دوست داشت هر چه سریع‌تر برگردد. وقتی دیدم در زمین حضور دارد و لبخند می‌زند خیلی خوشم آمد. این بود که به او تبریک گفتم. برای ژسوس خیلی خوشحالم.

4 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا