آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

آرتتا : خوشحالم که به آن شکست چنین واکنشی داشتیم

میکل آرتتا بعد از پیروزی 4-1 آرسنال مقابل کریستال پالاس گفت از اینکه تیمش بعد از حذف از لیگ اروپا مقابل اسپورتینگ توانست امشب چنین واکنشی نشان بدهد خوشحال است.

آرسنال امروز در هفته بیست و هشتم لیگ برتر در خانه خود، ورزشگاه امارات، به مصاف کریستال پالاس رفت و با ارائه یک بازی برتر موفق شد با یک گل از گابریل مارتینلی، دو گل از بوکایو ساکا و یک گل از گرانیت ژاکا حریفش را 4-1 شکست بدهد. آرسنال به راحتی از سد کریستال پالاس عبور کرد تا موقتا و با یک بازی بیشتر از منچسترسیتی اختلاف را با نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده‌اش به 8 امتیاز برساند.

 

میکل آرتتا در کنفرانس خبری بعد از بازی از اینکه تیمش بعد از حذف شدن از لیگ اروپا در روز پنج‌شنبه در مدتی کوتاه توانست با روحیه عالی به میدان برود و پیروزی پرگلی به دست بیاورد ابراز خوشحالی کرد و گفت از عملکرد تیمش در غیاب دو بازیکن اصلی‌، تومیاسو و سالیبا، راضی است.

عملکرد آرسنال در بازی مقابل کریستال پالاس

خیلی خوشحالم. از اینکه بازیکنانم به این خوبی توانستند به ناکامی‌مان در روز پنجشنبه واکنش نشان بدهند خیلی راضی‌ام. ما دو بازیکن بزرگ را از دست دادیم و امشب توانستیم چنین عملکرد خوبی به نمایش بگذاریم. این واقعا خوشحال‌کننده است.

ساکا بهترین بازیکن لیگ برتر است؟

تیم ما خیلی خوب کار کرد. بوکایو امروز هم خیلی عالی بود و کمکی که به تیم کرد، به خصوص در محوطه جریمه، فوق‌العاده بود.

گروه نرم افزاری ماهور

 

وضعیت تومیاسو

نمی‌دانیم. دکتر تیم در حال ارزیابی است. او یک بار معاینه شده و فکر کنم فردا باید معاینه دیگری انجام بشود. وضعیت جالب نیست. تومیاسو کسی نیست که اغراق بکند. او واقعا نگران بود و ما هم نگران هستیم.

 

آخرین وضعیت سالیبا

امیدواریم از سالیبا خبرهای خوب بشنویم. ولی باید تا فردا صبر کنیم تا بتوانیم تصویر واضح‌تری در اختیار داشته باشیم.

 

پنالتی‌ از دست رفته مارتینلی مقابل اسپورتینگ

مارتینلی کسی است که مسئولیت می‌پذیرد. وقتی می‌بینید او در بازی بعدی با این انرژی می‌دود عالی است. من که از این بابت هیچ نگرانی‌ای ندارم.

4 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا