آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

آرتتا پس از باخت در کنار بازیکنانش ایستاد

آرتتا پس از شکست 1-0 مقابل اورتون در گودیسون پارک، در کنار بازیکنان خود ایستاد: “من آنها را حتی بیشتر از قبل دوست دارم”

ضربه سر جیمز تارکوفسکی برای سرنگونی توپچی ها در نمایشی با روحیه از تیم میزبان در اولین بازی شان دایچ که سرمربی تیم بود، کافی بود. در همین حال، آرسنال این فرصت را از دست داد تا در صدرنشینان لیگ برتر، 8 امتیاز از منچسترسیتی فاصله بگیرد. آرتتا تاکید کرد که بازیکنانش از حمایت او برخوردار بودند، اما مدعی شد که پس از شکست “آنها را بیشتر دوست دارد”.

آرتتا پس از بازی به BT Sport گفت: “امروز آنها را بسیار بیشتر از یک هفته پیش، یک ماه پیش، شش ماه پیش دوست دارم.” وقتی کسی برنده می‌شود و خوب بازی می‌کند، بودن در کنار آنها آسان است، اما اکنون زمان آن است که باید در کنار آنها باشیم، زیرا کاملاً لیاقت آن را دارند و من بسیار مفتخرم که آنها را بازیکنان خودم می‌نامم.»

وقتی از سرمربی آرسنال پرسیده شد که سیتی به طور بالقوه فاصله خود را با رهبران لیگ کم می کند، سرمربی آرسنال تکرار کرد که رقابت برای عنوان قهرمانی هنوز به پایان نرسیده است: “این یک مسیر پوشیده ازگل سرخ نخواهد بود. این مشکل، دشوار است، و ما در حال تلاش هستیم. ما باید به ناامیدی واکنش نشان دهیم. ما باید بهتر از امروز بازی کنیم، مطمئناً.”

شکست شنبه تنها دومین شکست آرسنال در کل رقابت های لیگ است و اولین پیروزی اورتون از اواسط اکتبر را به ارمغان آورد. در حالی که دایچه پس از انتصابش با واکنش فوری تیمش مواجه خواهد شد، آرتتا باید ناامیدی بازیکنش را پیش از دیدار بزرگ مقابل منچسترسیتی در 15 فوریه مدیریت کند.

گروه نرم افزاری ماهور

با این حال، قبل از بازی سیتی، آرتتا امیدوار است که تیمش در دیدار شنبه آینده در لیگ به میزبانی برنتفورد پاسخ شایسته دهد.
منبع:www.goal.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا