آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

آلگری : بهترین ریکاوری، بردن فرایبورگ است

سرمربی یوونتوس در نشست خبری بازی با فرایبورگ تأکید کرد که کسب پیروزی از هر حیث مهم خواهد بود.

یوونتوس که در بازی اخیر خود در سری آ 1-0 مغلوب رم شد، خود را برای بازی برابر فرایبورگ در یک هشتم نهایی لیگ اروپا آماده می‌کند. بازی رفت فردا در ورزشگاه اختصاصی یوونتوس برگزار می‌شود.

ماسیمیلیانو آلگری در نشست خبری این بازی گفت: «ما با تیم چهارم بوندسلیگا روبه‌رو می‌شویم (در واقع پنجم). تیمی که در دور گروهی شکست نخورد. فرایبورگ تیمی با سازماندهی بسیار خوب است و برابر این تیم کار سختی خواهیم داشت. بسیار مهم است که فردا برنده شویم چون کار ما در بازی برگشت را راحت‌تر خواهد کرد»

 

آلگری در مورد غایبان تیمش گفت: «دی‌شیلیو مطمئناً در دسترس نیست. پل پوگبا در دسترس است اما باید تا فردا صبح صبر کنیم تا حضورش کاملا تایید شود. الکس ساندرو هم می‌تواند بازی کند.»

ترکیب خط حمله: «بازی کردن کیه‌زا و دی‌ماریا؟ در این مورد هنوز تصمیم نگرفته‌ام. همچنین باید توجه داشت که روز یکشنبه یک بازی بسیار مهم با سمپدوریا داریم. کین هم قرار نیست برای بازی فردا استراحت کند و در هر صورت باید این فشردگی تقویم را به بهترین شکل مدیریت کرد.»

گروه نرم افزاری ماهور

 

ریکاوری پس از شکست مقابل رم: «پیروزی برابر فرایبورگ می‌تواند بهترین ریکاوری باشد. فصل جاری فقط مکابی را در خانه برده‌ایم و کسب پیروزی در بازی فردا از هر حیث اهمیت دارد.»

4 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا