آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

آلگری : دی‌ماریا یک قهرمان واقعی است

مکس آلگری، سرمربی یوونتوس، پس از پیروزی 3-0 تیمش مقابل نانت، آنخل دی‌ماریا، ستاره آرژانتینی تیمش که در این مسابقه هتریک کرد و باعث صعود تیمش به مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا شد را مورد ستایش قرار داد

یوونتوسی‌ها در دیدار رفت مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا مقابل نانت با تساوی 1-1 متوقف شده بودند اما امشب با درخشش دی‌ماریا و سه گلی که او به ثمر رساند، توانست حریف فرانسوی را از دور رقابت ها کنار بزنند.

آلگری در پایان بازی به خبرنگاران گفت:”من از عملکرد تیم راضی هستم. بعد از نتیجه دیدار رفت، بازی امشب راحت نبود چون هواداران نانت خیلی پرشور هستند.

طبیعی است که ما نیاز داریم سرعت پاسکاری مان را بهبود بدهیم و بفهمیم که چطور می‌توانیم به گل برسیم چون ما به استفاده از عرض زمین عادت داریم. این منطقه ای است که ما نسبت به حریفان برتری داریم.

دی‌ماریا؟ او یک قهرمان است و با بقیه متفاوت. همه چیز برای او آسان به نظر می‌رسد. او کیفیت کلی تیم را افزایش می‌دهد و در حضور او، همه احساس راحتی می‌کنند. او چیزهایی می‌بیند که بقیه نمی‌توانند. دی‌ماریا در دسته قهرمان‌های واقعی است.”

یوونتوس یکی از تیم‌هایی است که بعد از حذف از لیگ قهرمانان، به لیگ اروپا منتقل شد اما آلگری به هواداران و رسانه‌ها هشدار داد که این به معنی صعود آسان به مراحل بالاتر نیست.

گروه نرم افزاری ماهور

“فقط به خاطر اینکه ما از لیگ قهرمانان حذف شده بودیم، این به معنای این نیست که کار در لیگ اروپا آسان است. اینطور نیست اما وظیفه ما این است که تلاش کنیم و تا پایان مسیر برویم، همان کاری که در سری آ می‌کنیم. ما تلاش می‌کنیم تا آرام آرام به بالای جدول برسیم زیرا به جز ناپولی که عملا جدا از بقیه هستند، بقیه تیم‌ها کم و بیش در یک سطح قرار دارند.”

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا