آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

آلگری : پوگبا باید به قوانین تیم احترام بگذارد

مکس آلگری، سرمربی یوونتوس، بعد از پیروزی خفیف مقابل فرایبورگ در مورد تنبیه انضباطی پل پوگبا ستاره فرانسوی تیمش توضیحاتی ارائه کرد.

یوونتوس در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا با تک گل آنخل دی‌ماریا از سد فرایبورگ گذشت. با وجود کسب این برد خفیف خانگی، مکس آلگری از عملکرد شاگردانش راضی بود، اما تاکید کرد که یووه کار سختی در آلمان خواهد داشت.

 

او در مورد پیروزی 1-0 مقابل حریف آلمانی گفت: “بچه‌ها بازی خیلی خوبی انجام دادند. فوتبالی که آنها ارائه کردند شدت و کیفیت بالایی داشت. خوشبختانه گلی که تیم حریف زد مردود اعلام شد، چون در غیر این صورت روی تنها ضربه به دروازه‌مان گل تساوی را دریافت می‌کردیم.”

سرمربی یوونتوس با اشاره به نقطه ضعف اساسی تیمش در فاز تهاجمی افزود: “ما باید دقت پاس‌های آخر خود را بیشتر کنیم. در بسیاری از صحنه‌ها زمان یا مکان مناسبی برای پاس خود انتخاب نمی‌کنیم، درحالی‌که در این سطح نباید چنین اشتباهاتی مرتکب شویم. باید در گلزنی هم اقتصادی‌تر کار کنیم، چرا که درصد گل‌های زده ما در مقایسه با موقعیت‌های ایجادشده بسیار کم است.”

آلگری در مورد برد خفیف تیمش که کار را در دیدار برگشت سخت می‌کند گفت: “کار آسانی در خانه فرایبورگ نخواهیم داشت، اما چیزی که باعث امیدواری ما می‌شود این است که در بازی رفت موقعیت‌های زیادی ایجاد کردیم. آنها در بازی برگشت ابتکار عمل را باید در دست بگیرند. در چنین وضعیتی فضای بیشتری در اختیار ما خواهد بود که می‌توانیم بهره کافی را از آن ببریم.”

گروه نرم افزاری ماهور

کیه‌زا دقایقی بعد از ورود به زمین مصدوم شد تا نگرانی‌های زیادی به وجود بیاید. سرمربی یووه در مورد وضعیت او گفت: “کیه‌زا کمی احساس درد کرد، اما امیدواریم که مشکل او خیلی جدی نباشد.”

 

پل پوگبا می‌توانست یکی از انتخاب‌های آلگری در بازی با فرایبورگ باشد، اما به دلیل غیبت در یک جلسه تمرینی جریمه شد و از لیست خارج شد. سرمربی یوونتوس در مورد این تصمیم خود تاکید کرد: “در تیم یوونتوس قوانینی وجود دارد که همه، به‌ویژه بازیکنان قدیمی، باید به آن احترام بگذارند. برای اینکه در کنار تیم باشید، مهم تر از مسائل فنی به شخصیت و اخلاق والایی نیاز دارید.”

4 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا