آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

آلگری : پوگبا تا قبل از فیفادی در دسترس نیست

مکس آلگری، سرمربی یوونتوس، بعد از غلبه بر سمپدوریا عملکرد شاگردانش بعد از کسر 15 امتیاز را ستود.

یوونتوس با کسب پیروزی 4-2 مقابل سمپدوریا شانس کسب سهمیه را برای خود همچنان زنده نگه داشت. مکس آلگری، سرمربی یووه، بعد از این برد تاکید کرد کاری که شاگردانش در شرایط کنونی انجام می‌دهند قابل ستایش است.

 

او در مورد پیروزی تیمش سمپدوریا گفت:” 53 امتیاز در زمین بازی کسب کرده ایم و این خیلی مهم است. ما در مورد درخواست تجدید نظر صحبتی نمی‌کنیم چرا این موضوع به باشگاه مربوط می‌شود. در چنین شرایطی باید کاری که بازیکنانم انجام می دهند را ستود.”

 

سرمربی یوونتوس در مورد مصدومیت دوباره پل پوگبا بعد از تنها چند روز از اتمام مصدومیت طولانی مدت اش هم گفت: “پوگبا امروز صبح در حال تمرین ضربه آزاد بود که احساس درد کرد. او فردا باید تست بدهد اما قطعا در دو بازی آینده (مقابل فرایبورگ و اینتر) غایب خواهد بود. به این ترتیب ما این بازیکن را بعد از فیفا دی در اختیار خواهیم داشت.”

گروه نرم افزاری ماهور

آلگری در ادامه صحبت های خود افزود:”به نظرم یوونتوس باید در مدیریت بازی بهتر عمل کند. وقتی 2-0 جلو بودیم باید فضاها را می بستیم و روی ضدحملات متمرکز می شدیم. مدافعان باتجربه تر باید در این مورد به جوان ترها کمک می کردند. ”

 

دوشان ولاهوویچ در این دیدار یک پنالتی از دست داد اما سرمربی یوونتوس همچنان به توانایی‌های او ایمان دارد:”او باید فقط آرامش خود را حفظ کند چون بازیکن بسیار خوبی است. ولاهوویچ امروز از نظر فنی عملکرد قابل قبولی داشت. او گاها بیش از اندازه انرژی خود را هدر می‌دهد که باید آن را حل کند. فراموش نکنیم که او تازه یک سال است که به یوونتوس پیوسته است. او خوب کار می‌کند و پتانسیل بالایی برای پیشرفت دارد. او باید مدیریت بازی را یاد بگیرد و بدون عجله کار کند تا در تمام بازی موثر واقع شود.”

5 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا