آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

آمار عجیب بارسا: کمترین مالکیت پس از دوران پپ!

بارسلونا شب گذشته با ارائه نمایشی که به عقیده بسیاری از فلسفه این باشگاه فاصله زیادی داشت موفق به کسب پیروزی شد.

بارسلونا پنجشنبه شب در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو و در مرحله نیمه نهایی کوپا دل ری به مصاف رئال مادرید رفت و با نتیجه 0-1 از سد این تیم عبور کرد.

این تیم در بیشتر دقایق این بازی صاحب توپ و میدان نبود و این شاگردان کارلو آنچلوتی بودند که توانستند توپ را در اختیار بگیرند و بارها حملاتی را روی دروازه بارسا تدارک ببینند که در نهایت هیچ یک به نتیجه نرسید.

نکته جالب اینجا بود که بارسا در انتهای بازی تنها 35.6 درصد مالکیت توپ را در اختیار داشت و این آماری است که با آنچه بسیاری از فوتبال‌دوستان و هواداران این تیم از آن‌ها در ذهن دارند بسیار متفاوت است.

در واقع به گفته اوندا سرو، این آمار پایین‌ترین میزان مالکیت توپ بارسا در یک دیدار رسمی پس از دوران حضور پپ گواردیولا در این باشگاه در سال 2008 است.

گروه نرم افزاری ماهور

این تیم از آن زمان تا به حال بازی تحت هدایت مربیان مختلفی را تجربه کرده و در 861 دیدار به میدان رفته، اما هرگز چنین مالکیت توپ پایینی را در کارنامه‌اش به ثبت نرسانده است.

این اتفاق احتمالا انتقادهایی را علیه ژاوی و سبک بازی او به همراه خواهد داشت، اما در نهایت این تیم موفق شد به عنوان تیم برنده راهی خانه شود و منتظر برگزاری بازی برگشت در نوکمپ بماند.

5 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا