آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

آنچلوتی : از دیدن این سبک از بازی بارسا تعجب کردم

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، بعد از باخت در خانه مقابل بارسا تأکید کرد که تکرار همین بازی در نوکمپ تیمش را صاحب برد خواهد کرد.

دیدار رفت مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتبال اسپانیا با نتیجه 1-0 مغلوب میهمان خود بارسلونا شد. شاگردان کارلو آنچلوتی این دیدار را در حالی به حریف واگذار کردند که برتری مطلق توپ و میدان در اختیار آن‌ها بود.

 

سرمربی رئال صحبت‌های بعد از بازی خود را با اشاره به همین موضوع شروع کرده و گفت: “یک بازی خوب و پرفشار را پشت سر گذاشتیم و روی یک اشتباه و پاس بد گل خوردیم. آن‌ها فقط 35 درصد مالکیت توپ را در اختیار داشتند، اما با این وجود تیم ما در یک سوم پایانی خیلی موفق عمل نکرد.”

 

او در ادامه افزود: “روی هم رفته بازی خوبی انجام دادیم ولی نتیجه رضایت بخش نبود. این بازی اما برای دیدار برگشت به ما روحیه می‌دهد. همین بازی را باید در نوکمپ تکرار کنیم و به پیروزی برسیم. این باخت روی تیم ما اثر بدی داشت ولی مطمئن باشید با انجام همین بازی می‌توانیم شکست دور رفت را جبران کنیم؛ چیزی که بارها انجامش دادیم.”

گروه نرم افزاری ماهور

آنچلوتی با اشاره به اینکه حریف استحقاق برد در این دیدار را نداشت گفت: “به نظر من آن‌ها اصلا شایسته پیروزی در این دیدار نبودند. تیم ما از نظر مالکیت بازی یکی از بهترین نمایش‌های خود را داشت. اگر در بازی برگشت همین‌گونه بازی کنیم، فرصت‌های گلزنی بیشتری خواهیم داشت چرا که بارسلونا نمی‌تواند در خانه این‌گونه دفاعی بازی کند.”

 

او با ابراز تعجب از سبک بازی شاگردان ژاوی یادآور شد: “دیدن این سبک بازی از بارسلونا باعث تعجب بود، اما آن‌ها به خوبی یاد گرفته‌اند که چطور دفاع کنند. آن‌ها در این زمینه بسیار قدرتمند هستند. در مقابل ما هم موقعیت‌های زیادی از دست می‌دهیم که به هیچ عنوان خوب نیست. ”

 

خوزه لوییس مونترو، به عنوان داور بازی رئال – بارسا کار بسیار سختی در طول 90 دقیقه داشت. بازی پرتنش و درگیرانه بازیکنان دو تیم از یک طرف و چند صحنه مشکوک داخل محوطه جریمه، او را به چهره‌ای ویژه تبدیل کرد. کارلتو اما معتقد است که داور بازی خوب کار کرد: “به نظر من عملکرد او خوب بود و مشکل خاصی وجود نداشت.”

8 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا