آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

آنچلوتی : به سه امتیاز ال‌کلاسیکو نیاز مبرم داریم

کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید بعد از پیروزی 3-1 تیمش مقابل اسپانیول گفت تیمش دو بازی بزرگ در پیش دارد و به خصوص به سه امتیاز دیدار مقابل بارسلونا نیاز مبرم دارد.

رئال مادرید امروز با اینکه خیلی زود از اسپانیول عقب افتاد ولی شاگردان آنچلوتی موفق شدند به بازی برگردند و در نهایت حریف را 3-1 شکست بدهند تا به تلاش برای نزدیک شدن به بارسا در صدر جدول ادامه بدهند.

 

رئال در روزهای آینده دو بازی بزرگ و دشوار در پیش دارد. دیدار با بارسلونا که با توجه به کورس قهرمانی از اهمیت بیشتری برخوردار شده و دیدار با لیورپول در بازی برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا.

پیروزی بر اسپانیول

من خیلی خوشحالم به این خاطر که در شروع مسابقه خوب نبودیم. ولی بعد برگشتیم و بازی را کنترل کردیم. روی‌هم‌رفته مسابقه خوبی بود. به پیروزی نیاز داشتیم و پیروز شدیم. حالا باید به فکر بازی بعدی باشیم.

رئال می‌تواند در ال‌کلاسیکو بارسا را شکست بدهد؟

همه بازی‌ها دشوار است فارغ از اینکه حریف شما چه تیمی است. ما باید روی خودمان تمرکز داشته باشیم. ما به سه امتیاز آن مسابقه نیاز داریم. این بازی در شروع یک هفته مهم خواهد بود. هفته‌ای که هم در چمپیونزلیگ به میدان می‌رویم و هم در ال کلاسیکو. در حال حاضر در روند خوبی به سر می‌بریم. بازی روز چهارشنبه می‌تواند خیلی سخت بشود و باید خیلی مراقب باشیم.

گروه نرم افزاری ماهور

 

عصبانیت کارلتو از کارت زرد وینیسیوس

متوجه نشدم چرا داور کارت داد ولی اشکالی ندارد. اصلا متوجه کارت زردهایی که وینی می‌گیرد نمی‌شوم. گاهی به خاطر اعتراض‌های او است ولی در این مسابقه رفتارش عالی بود و یک گل بی‌نظیر زد.

4 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا