آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

آنچلوتی : قهرمانی لالیگا سخت بود، سخت‌تر هم شد

کارلو آنچلوتی پس از توقف رئال در دربی مادرید اعتراف کرد که قهرمانی در لالیگا دشوارتر از قبل شده است.

در چارچوب دیدارهای هفته 23 لالیگا و در مهمترین بازی این هفته، دیشب رئال مادرید و اتلتیکو مادرید در برنابئو 1-1 به تساوی رسیدند.

در این بازی، اتلتیکومادرید در حالی در دقیقه 78 با گلزنی خوزه ماریا خیمنز از رقیب همشهری پیش افتاد که از دقیقه 65 با اخراج آنخل کوریا 10 نفره بازی می‌کرد. رئال مادرید اما با گلزنی آلوارو رودریگز در دقیقه 85 روی ضربه کرنر از شکست خانگی نجات یافت تا از این بازی خانگی حداقل یک امتیاز گرفته باشد.

 

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال، در پایان بازی گفت: «با این تساوی قهرمانی در لالیگا خیلی سخت شد. قبل از دربی سخت بود و حالا سخت‌تر هم شد. کاری که باید انجام دهیم، مبارزه تا روز پایانی است. ما نباید ناامید شویم.»

گلزنی آلوارو رودریگز: «آلوارو یک جوان باانگیزه و مشتاق است و این اولین گل او در برنابئو بود. برای او بسیار خوشحالیم. رویای او بازی و گلزنی در تیم اول بود و به آن هم رسید.»

گروه نرم افزاری ماهور

 

مشکل رئال برای رسیدن به پیروزی در دربی: «از لحاظ ذهنی چندان آماده و سرحال نبودیم. شرایط بدنی تیم خوب است ولی مشکل ما بیشتر ذهنی بود. در نیمه اول بازی را در کنترل خودمان داشتیم ولی فشار و جدیت بازیکنان کافی نبود. در نیمه دوم وقتی حریف 10 نفره به ما گل زد، مشکلات ما مضاعف شد. ما نتوانستیم از 10 نفره شدن اتلتیکو به خوبی استفاده کنیم.»

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا