آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

آینده باز برای امباپه؛ رئالی‌ها دیگر مشتاق او نیستند!

پس از حذف دوباره پاری‌سن‌ژرمن از لیگ قهرمانان، آینده امباپه بار دیگر موضوع رسانه‌ها شده است.

پاری‌سن‌ژرمن یک بار دیگر در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان از دور رقابت‌ها کنار رفت تا رویای فتح این رقابت بزرگ، دورتر از گذشته به نظر برسد. حذف شدن پاریس از لیگ قهرمانان یک موضوع قدیمی را بار دیگر به میان کشید؛ آینده کیلیان امباپه.

 

یک موضوع قدیمی و آینده باز

عمر پیوستن نام کیلیان امباپه و رئال مادرید به یکدیگر حالا به عدد 6 سال رسیده است. هفته گذشته و شکست برابر بایرن‌مونیخ و حذف از لیگ قهرمانان، امباپه که تابستان به یک‌باره به رئال مادرید پشت کرده بود را شاید پشیمان کرده است. این ستاره فرانسوی پس از پایان بازی گفته بود: «هدف من هم اکنون تمرکز روی قهرمانی در لیگ فرانسه است و پس از آن باید منتظر بمانیم و ببینیم چه اتفاقی رخ می‌دهد.» این اظهار نظر امباپه، توسط برخی از رسانه‌های فرانسوی و اسپانیایی به عنوان باز بودن آینده امباپه قلمداد شده است. ستاره 24 سال پاری‌سن‌ژرمن، تابستان گذشته قرارداد خود را تا تابستان 2025 با باشگاهش تمدید کرد اما وجود بند فسخ اختیاری قراردادش در سال 2024، می‌تواند معادله‌ها را تغییر دهد. باز بودن آینده امباپه در نگاه اول می‌تواند جذاب باشد اما به نظر می‌رسد بزرگترین مشتری این فوق ستاره، دیگر به این موضوع قدیمی علاقه‌ای ندارد.

 

در مادرید کسی به او اعتماد ندارد 

نشریه مارکا چاپ مادرید طی مطلبی با پرداختن به موضوع آینده امباپه نوشت دیگر در مادرید کسی به امباپه اعتماد ندارد. هرچند این ستاره فرانسوی بار دیگر آینده خود را باز گذاشته اما پس از دور زدن رئالی‌ها در تابستان و تمدید عجیب و دور از انتظار قراردادش با پاریس و البته کلماتی که در جشن تمدید قراردادش به رئالی‌ها نسبت داده شد، حالا در اردوی کهکشانی‌ها کسی دیگر به صحبت‌های او اعتماد ندارد. امباپه با سوءاستفاده از علاقه رئالی‌ها، موفق شد یکی از باارزش‌ترین و پرهزینه‌ترین قراردادهای تاریخ فوتبال را الخلیفی به امضا رساند.

گروه نرم افزاری ماهور

حالا در شرایطی که برخی رسانه‌ها بار دیگر نام امباپه را به رئال مادرید پیوند زده‌اند، به نظر نمی‌رسد رئالی‌ها همانند گذشته پیگیر این ستاره باشند. پرس برنامه‌های خود برای فصل 2023-2024 را به خاطر امباپه به خطر نخواهد انداخت. این در حالی است که رئالی‌ها به خوبی می‌دانند، دشمنی آنها با پاریس به خصوص در موضوع سوپرلیگ به طور مستقیم روی هرگونه مذاکره احتمالی بر سر امباپه تاثیر منفی گذاشته و مسیری بسیار پیچیده را برای آنها رقم خواهد زد.

 

هالند ، اولویت فلورنتینو

عدم اعتماد به صحبت‌های امباپه تنها یک سوی ماجراست. مارکا در ادامه گزارش خود به تغییر اولویت پرس برای خطر حمله رئال مادرید اشاره کرده است. از تابستان گذشته که عملکرد امباپه، برنامه‌های رئال مادرید را تغییر داد، نام ارلینگ هالند تبدیل به اولویت پرس برای خط حمله شد. حالا رئالی‌ها ترجیح می‌دهند ابتدا شانس خود را برای خرید هالند امتحان کنند. هرچند بیرون آوردن هالند از چنگ منچسترسیتی کار بسیار سختی خواهد بود اما در هر صورت، دیگر امباپه در اولویت رئالی‌ها قرار ندارد.

 

بنزما‌ همچنان مالک خط حمله 

کریم بنزما کاپیتان فرانسوی رئال مادرید با وجود پا گذاشتن به 35 سالگی همچنان مالک خط حمله کهکشانی‌ها است. رئالی‌ها قصد دارند با حمایت از بنزما او را حداقل تا سال 2025 در نوک خط حمله خود حفظ کنند و در این فرصت به آرامی شانس خود برای خرید ارلینگ هالند را امتحان کنند. آاس در مطلبی که در مورد آینده امباپه منتشر کرده ادعا کرده رئالی‌ها فقط در صورتی که قرارداد امباپه به پایان رسیده و او بازیکن آزاد قلمداد شود و انتقالش به صورت رایگان ممکن باشد، حاضر هستند از هالند چشم پوشی کرده و به سراغ امباپه بروند.

5 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا