آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

اعتراف به اشتباه بزرگ: توخل در یک قدمی PSG!

مدیران پاری سن ژرمن قصد دارند توماس توخل، سرمربی آلمانی سابق چلسی، را برای قبول دوباره هدایت این تیم متقاعد کنند.

نتایج ضعیف پاری سن ژرمن در چند هفته اخیر باعث شده که موجی از انتقادات علیه کریستوف گالتیه از سوی هواداران و کارشناسان مطرح شود.

سه شکست متوالی برابر مارسی در جام حذفی فرانسه، موناکو در لیگ این کشور و بایرن مونیخ در مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان باعث شد که این تیم در سراشیبی سقوط قرار بگیرد و کار برای آنها بسیار دشوار شود.

مصدومیت نیمار و احتمال غیبت او در بازی برگشت برابر بایرن باعث شده که علیرغم حضور کیلیان امباپه در این بازی، همچنان شانس پی اس جی برای پیروزی و صعود به مرحله بعدی چندان زیاد به نظر نرسد.

حالا گفته می‌شود که مدیران این باشگاه به هیچ وجه از عملکرد گالتیه روی نیمکت این تیم راضی نیستند و به این نتیجه رسیده‌اند که تصمیمی که درباره قطع همکاری با توخل گرفته بودند عجولانه و اشتباه بوده است.

ایونینگ استاندارد و مارکا خبر داده‌‎اند که مدیران پی اس جی در حال بررسی شرایط همکاری دوباره با این مربی آلمانی هستند که پس از جدایی از این باشگاه به چلسی پیوست و موفق شد این تیم را به قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا که رویای دیرینه آنها بود برساند.

گروه نرم افزاری ماهور

توخل سپتامبر سال گذشته میلادی از هدایت چلسی هم برکنار شد و در حال حاضر روی نیمکت تیمی حضور ندارد و همین باعث شده که مدیران این باشگاه فرانسوی به فکر همکاری دوباره با او باشند.

این مربی آلمانی پیش از این موفق شده بود پاری سن ژرمن را در فصل 20-2019 برای اولین بار به فنیال لیگ قهرمانان برساند اما در نهایت با یک گل برابر بایرن مونیخ در لیسبون شکست خورد و نتوانست این رویا را برای آنها به واقعیت تبدیل کند. با اخراج او، مائوریسیو پوچتینو هدایت پی اس جی را برعهده گرفت و در نهایت او هم در پارک دو پرنس موفق نشد و جایش را به گالتیه داد.

حالا به نظر می‌رسد که مدیران پی اس جی قصد دارند با انتخاب دوباره توخل به عنوان سرمربی این تیم به اشتباه بزرگی که کرده بودند اعتراف کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا