آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

افزایش تنش میان رؤسای اینتر و میلان؛ نراتزوری از «زمین محرمانه» رونمایی کرد

با افزایش اختلافات میان سران دو باشگاه اینتر و میلان، تیم آبی‌و‌مشکی‌پوش شهر میلان دست به حرکتی غافلگیرانه زد.

نشریه گاتزتا دلواسپورت ایتالیا نوشت که استیون ژانگ رئیس چینی باشگاه اینتر یک زمین را جهت ساخت استادیومی اختصاصی برای نراتزوری انتخاب کرده و قرار است این کار را بدون همکاری میلان انجام دهد.

 

چند روز قبل منابع خبری ایتالیایی از تصمیم باشگاه میلان برای ساخت استادیوم اختصاصی برای خود خبر دادند و این در حالی بود که به نظر می‌رسید این باشگاه قصد دارد با رقیب همشهری اینتر برای ساخت استادیوم اشتراکی همکاری کند. انتشار این خبر اینتری‌ها را عصبانی کرد، چرا که رئیس آنها استیون ژانگ از مدت‌ها قبل از جری کاردیناله رئیس میلان درخواست ملاقات برای صحبت درباره پروژه ساخت استادیوم مشترک کرده بود که نادیده گرفته شد. همین موضوع هم باعث ایجاد کدورت میان دو باشگاه و به وجود آمدن تنش میان آنها شده است.

اکنون ظاهراً اینتر نیز همان تصمیمی را گرفته که میلان دو سه روز پیش اعلام کرد و آن ساخت یک استادیوم جدید اختصاصی است. در همین راستا استیون ژانگ یک زمین محرمانه را در شهر میلان انتخاب و برای خرید آن با مالک حقیقی این زمین هم توافق کرده است.

 

گروه نرم افزاری ماهور

طبق این گزارش، ترجیح اینتر همچنان بر ساخت استادیوم اشتراکی با میلانی‌ها است اما به محض حصول اطمینان از غیرممکن شدن این کار و قطعی شدن مخالفت شورای شهر میلان با مرمت سن‌سیرو یا استادیومی جدید در محل فعلی این استادیوم، ساخت ورزشگاه اختصاصی به گزینه اول نراتزوری تبدیل خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا