آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

امانوئل پتی به چلسی در مورد زیدان هشدار داد!

امانوئل پتی نسبت به انتصاب زین الدین زیدان به عنوان جانشین گراهام پاتر هشدار داد زیرا فشار روی سرمربی آبی ها افزایش می یابد.

امانوئل پتی، هافبک سابق چلسی، پیشنهاد کرده است که اگر به دنبال جایگزینی گراهام پاتر باشند، بهتر است این باشگاه از زین الدین زیدان دوری کند.

شکست 2-0 مقابل تاتنهام باعث شد  تیم گراهام پاتر اکنون تنها دو بار در 15 بازی اخیر خود پیروز شده است. اما در حالی که گمانه‌زنی‌های زیادی در مورد اینکه چه کسی می‌تواند جانشین پاتر در صورت اخراج او شود، وجود دارد، امانوئل پتی هافبک سابق آبی‌ها از این مرد انگلیسی حمایت کرده و ادعا کرده است که زین‌الدین زیدان جایگزین بالقوه مناسبی نخواهد بود.

در صحبت با شانس های لیگ برتر، مرد فرانسوی توضیح داد: “زین الدین زیدان انگلیسی صحبت نمی کند، بنابراین او با تمام احترامی که برای هم تیمی سابقم قائل هستم، گزینه مناسبی برای چلسی برای جایگزینی پاتر نیست.”

“پاتر از سپتامبر آنجا بوده است، آیا واقعاً قصد دارید او را اخراج کنید؟ آنها باید به او پایبند باشند زیرا هنوز شانس بردن لیگ قهرمانان را دارند. اگر پاتر را اخراج کنید، کسی که فوراً به باشگاه می آید باید خود را وفق دهد. باید کار درست را انجام دهیم و هواداران باید بفهمند که هفته ها و هفته ها طول می کشد.”

گروه نرم افزاری ماهور

او افزود: من اکنون پاتر را به خاطر نتایج بد قضاوت نمی کنم.

پاتر از زمانی که در اواسط فصل از برایتون به چلسی برای جایگزینی توماس توخل آمد، بسیار با مشکل مواجه شده است و با تیمی فوق‌العاده پر التهاب پس از یک پنجره نقل و انتقالات نسبتاً پر هیجان ژانویه، سرمربی انگلیسی کار بسیار دشواری در یافتن هارمونی، ریتم و ترکیب اولیه ثابتی دارد که او را در هیئت مدیره به نتیجه برساند.

آبی‌ها در حال حاضر هفت بازی از 18 بازی خود در لیگ برتر را که تحت هدایت پاتر انجام داده‌اند، شکست خورده اند، تنها 5 پیروزی و یک گل در کل ماه فوریه به ثمر رسانده‌اند. فشارها بر روی سرمربی سابق برایتون که پس از افزایش بازی بدون برد به شش بازی در آخر هفته، احساس سختی می کرد، همچنان ادامه دارد.

زیدان از زمانی که رئال مادرید را برای دومین بار در سال 2021 ترک کرد، بدون شغل مدیریتی بوده است، اما مدت هاست که با انتقال به لیگ برتر و همچنین سایر مشاغل برتر اروپا مرتبط بوده است. در حالی که نام او برای این کار درج شده است، چندین مدیر سطح بالا وجود دارند که می توانند این کار را بر عهده بگیرند.

منبع:www.goal.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا