آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

امیر قطر می خواهد منچستریونایتد را با قیمت ۴.۵ میلیارد پوند بخرد

امیر قطر می خواهد منچستریونایتد را با قیمت 4.5 میلیارد پوند بخرد – اما آنها برای بازی در لیگ قهرمانان اروپا به تغییر قوانین یوفا نیاز دارند.

ظاهراً امیر قطر به خرید منچستریونایتد علاقه نشان داده است، اما ممکن است نتواند این کار را انجام دهد مگر اینکه قوانین یوفا تغییر کند.

از آنجایی که فروش احتمالی منچستریونایتد همچنان در حال پیشرفت است، خریداران احتمالی با انتشار اخباری مبنی بر علاقه امیر قطر به خرید این باشگاه، از آب درآمدند. گمان می‌رود پیشنهاد قطری، پیشنهادی باشد که همه طرف‌های ذینفع دیگر را سرکوب کند، اما به گفته گاردین، امیر شیخ تمیم بن حمد آل ثانی به لطف حکم یوفا با دردسر مواجه خواهد شد.

امیر در حال حاضر مالک پاری سن ژرمن است و  یک قانون یوفا بیان می کند که باشگاه هایی با مالکان یکسان نمی توانند در رقابت های خود با یکدیگر روبرو شوند، به این معنی که یونایتد از رویارویی با PSG جلوگیری می کند. آنها در فصل های اخیر به طور منظم این کار را انجام داده اند. گاردین همچنین گزارش می دهد که مقامات قطر از چنین قوانینی آگاه هستند و اکنون به دنبال یافتن راه حلی برای ادامه خرید احتمالی هستند.

در حالی که یک برچسب قیمتی 6 میلیارد پوندی توسط گلیزرها به یونایتد تحمیل شده است، امیر باشگاه را در حال حاضر پایین تر از آن ارزیابی می کند، در عوض 4.5 میلیارد پوند را به عنوان قیمت واقعی تر می داند. هر پیشنهادی از سوی قطر، رقابت بزرگی با پیشنهاد سر جیم رتکلیف خواهد داشت. این پیرمرد 70 ساله یکی از ثروتمندترین افراد بریتانیایی است و در منچستر بزرگ به دنیا آمده است. او زمانی که این روند در نوامبر آغاز شد، علاقه خود را برای خرید باشگاه به وضوح اعلام کرد.

گروه نرم افزاری ماهور

شیاطین سرخ در حال حاضر زیر نظر اریک تن هاخ پرواز می کنند و در چهار جبهه به رقابت می پردازند تا به قله فوتبال بازگردند. انتظار می‌رود فروش قریب‌الوقوع با خریداران بالقوه جمع‌آوری شود، و هر تصرف موفقیت‌آمیز قطری می‌تواند باعث شود که سرمربی یونایتد یک صندوق بزرگ نقل و انتقالات را به او بدهد.
منبع:www.goal.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا