آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

انتقاد گواردیولا از دی بروینه به خاطر عدم انجام کار های ساده

کوین دی بروینه اخیراً برای منچسترسیتی یک بازیکن تضمینی نبوده است و پپ گواردیولا می گوید که او باید به شرایط اولیه بازگردد.

ستاره بلژیکی منچسترسیتی دو بار بهترین بازیکن سال PFA و چهار بار قهرمان لیگ برتر شد، اما به نظر می‌رسد که این بازیکن 31 ساله در فصل 2022-2023 شاهد کاهش استانداردهای بالایی بوده است. دی بروین همچنان در این فصل بیش از هر بازیکن دیگری در لیگ برتر انگلیس (13 پاس گل) به خود می بالد، در حالی که سه بار در لیگ قهرمانان اروپا تلاش کرده است، اما گواردیولا می خواهد ببیند که یک اپراتور درجه یک دوباره “کارهای ساده” را به خوبی انجام می دهد.

گواردیولا در مورد افت دی بروین گفته است: “فصل سختی برای همه ما، از جمله من، به دلیل جام جهانی و خیلی چیزها بود. من نمی‌خواهم بفهمم که کوین چقدر خوب است. آنچه من دوست دارم – بارها با او صحبت کردم – این است که به اصول آسان بروید و آن را به خوبی انجام دهم. او توانایی فوق‌العاده‌ای در پاس گل دادن، گل زدن و دیدن پاس‌ها دارد که شبیه هیچ کس دیگری نیست. اما من همیشه این باور را دارم که وقتی کارهای ساده [انجام شوند] افزایش خواهند یافت و بهتر خواهند شد: مانند توپ را از دست ندهید، تحرک، ظرفیت باورنکردنی برای فعال بودن در حرکت. چیزهای ساده: این کار را دوباره و بهتر انجام دهید. وقتی قرار است این اتفاق بیفتد، بقیه اتفاق خواهند افتاد.»

 

با وجود گزینه های خلاقانه فراوانی که در اختیار دارد، گواردیولا در طول کمپین کنونی به صراحت اعلام کرده است که هیچ کس نمی تواند در برنامه های او جایی داشته باشد. او در ماه اکتبر در مورد دی بروین گفت: “او در سطح بالای خود بازی نمی کند. پویایی [حرکات] او کامل نیست. او می داند، من با او صحبت کردم.»

دی بروین امیدوار است بتواند نقش برجسته ای را برای سیتی در بازی امروز که آنها میزبان لایپزیگ در بازی برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا هستند، ایفا کند . دیدار رفت دو تیم در آلمان با تساوی 1-1 به پایان رسید .

گروه نرم افزاری ماهور
منبع:www.goal.com
1 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا