آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

اوبامیانگ در راه LAFC

اوبامیانگ از ترکیب چلسی حذف شد و LAFC در حال مذاکره بر سر انتقال اوبامیانگ است.

لس آنجلس اف سی، برنده جام MLS، مذاکرات خود را برای انتقال پیر امریک اوبامیانگ، بازیکن چلسی، پس از مخالفت با تیمش در لیگ قهرمانان آغاز کرده است.

بر اساس گزارش نشریه اسپانیایی Relevo، قهرمان فعلی جام MLS، لس آنجلس اف سی، علاقه خود را به اوبامیانگ نشان داده و در حال مذاکره بر سر قراردادی بالقوه برای جذب این بازیکن 33 ساله است. این خبر پس از آن منتشر شد که تأیید شد مهاجم گابنی از ترکیب به روز شده چلسی در لیگ قهرمانان اروپا کنار گذاشته شده است، در میان هجوم خریدهای جدید در استمفوردبریج.

این گزارش ادعا می کند که هر دو باشگاه در حال مذاکره بر سر انتقال اوبامیانگ هستند، او با وجود اینکه در این فصل برای چلسی و بارسلونا بازی کرده است، واجد شرایط ثبت نام برای LAFC در MLS است. پس از جدایی ممفیس دیپای، لابلاوگرانا علاقه‌مندی به بازگرداندن او برای دور دوم را نشان داد، اما به دلیل قوانین RFEF نتوانست این کار را انجام دهد.

LAFC احتمالاً باید در ابتدا یک قرارداد قرضی را دنبال کند تا هزینه ها را در سقف بودجه خود پایین نگه دارد. امضای قرارداد با این بازیکن 33 ساله باعث دور شدن شدید از مهاجم مقرون به صرفه تری مانند کریستین آرانگو برای خریدی پرمخاطره می شود. علیرغم نیاز تیم لس آنجلس به یک مهاجم، اوبامیانگ تا به اینجای فصل تنها 3 گل در تمامی رقابت ها به ثمر رسانده است.

گروه نرم افزاری ماهور

اوبامیانگ در این فصل فقط 4 بار برای چلسی بازی کرده است و همچنان زیر نظر گراهام پاتر که در سپتامبر سال گذشته جانشین توماس توچل به عنوان سرمربی شد، نقش کمتری را ایفا می کند. LAFC در حال حاضر جورجیو کیه لینی را در تیم بازی خود دارد و آخرین باشگاه گرت بیل قبل از بازنشستگی او بود و توانایی آنها برای جذب برخی از بزرگ ترین نام های فوتبال را برجسته کرد.

پنجره نقل و انتقالات MLS به دلیل اجرای برنامه متفاوت با فوتبال اروپا، به تازگی باز شده است، بنابراین LAFC زمان زیادی دارد تا قبل از شروع فصل خود به عنوان مدافع عنوان قهرمانی در 26 فوریه، به توافق برسد.
منبع:www.goal.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا