آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

اوضاع بد تیم گالتیه: پی‌اس‌جی در لیگ یک هم می بازد

پاری سن ژرمن در دیداری خانگی مقابل رن با نتیجه 2-0 شکست خورد.

پاریسی‌ها که 11 روز قبل از رقابت‌های لیگ قهرمانان حذف شدند، امشب در خانه با دو گل مقابل رن شکست خوردند تا فشارها بر کریستوف گالتیه افزایش پیدا کند. هرچند علی رغم این شکست، پی‌اس‌جی همچنان با 66 امتیاز، با 9 امتیاز نسبت به لانس، در صدر قرار دارد.

درنیمه اول این پاریسی‌ها بودند که عملکرد بهتری داشتند و چند بار تا آستانه باز کردن دروازه حریف پیش رفتند اما واکنش‌های خوب استیو مانداندا، دروازه‌بان باتجربه رن، مانع از گلزنی ستاره پاری‌سن‌ژرمن شد.

در مقابل در دقیقه 45، این رن بود که به گل اول بازی رسید. روی پاس بلند دیدنی بنجامین بوریژو به پشت مدافعان پاری سن ژرمن بود که کارل توکو اکامابی در موقعیت گلزنی قرار گرفت و با یک ضربه محکم، کار را تمام کرد.

نیمه دوم را تیم میهمان بهتر آغاز کرد و خیلی زود به گل دوم رسید. این بار روی یک حمله سریع از سمت چپ بود که پاس در عرض ازلی اوگوچوکوو به دهانه دروازه را آرنولد کالیموئندو تبدیل به گل کرد تا اختلاف به دو گل افزایش پیدا کند.

گروه نرم افزاری ماهور

در ادامه پاریسی‌ها تلاش زیادی کردند تا گل‌های خورده را جبران کردند و یکی دو موقعیت خوب گلزنی هم داشتند اما نتوانستند از آنها استفاده کنند و در نهایت بازی با نتیجه 2-0 به سود رن به پایان رسید.

9 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا