آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

اولین اظهارات آلوز پس از زندانی شدن؛ نتیجه محاکمه‌ام هر چه باشد، می‌پذیرم

ستاره برزیلی سابق بارسلونا که به تجاوز متهم است، می‌گوید از نتیجه تحقیقات درباره این پرونده و حکمی که قرار است درباره‌اش صادر شود نمی‌ترسد.

پرونده اتهام دنی آلوز به یک زن اسپانیایی در روز 30 دسامبر سال 2022 قرار نیست رنگ آرامش ببیند. از دو هفته قبل که بازیکن برزیلی توسط پلیس کاتالونیا دستگیر و به زندان برایانس 2 این ایالت انتقال داده شد، خبرهای زیادی درباره این پرونده منتشر شده است که هیچ‌یک از آنها تا زمان اعلام حکم نهایی قابل استناد نیستند. با این حال آلوز به دستور قاضی که از صدور قرار وثیقه خودداری کرده فعلاً باید در زندان بماند. طبق گزارش نشریه آ اس فرآیند محاکمه ستاره سابق بارسلونا ممکن است از هفته آینده آغاز شود و با شواهد و مدارک موجود که اکثر آنها علیه آلوز است، این احتمال وجود دارد که او از 4 تا 12 سال پشت میله‌‌ها بماند.

 

دنی آلوز اکنون با محافظ شخصی رونالدینیو هم‌بند است، کسی که در پی ابراز نگرانی برخی درباره وضعیت روانی ستاره برزیلی، مسئول مراقبت از او شده است.

با این حال طبق آخرین خبر منتشر شده درباره آلوز در نشریه اسپورت کاتالونیا، این مرد 39 ساله نسبت درباره سرانجام پرونده‌اش خیلی آسوده و خونسرده است. اسپورت به نقل از یکی از اعضای خانواده آلوز که با او در زندان ملاقات کرده است، صحبت‌های دفاع راست تیم ملی برزیل را منعکس کرده و نوشته: هر اتفاقی که پیش آید من آن را خواهم پذیرفت. من در حالی خانه‌ام را ترک کرده‌ام که هنوز 15 ساله نشده بودم. در این مدت بر مشکلات و شرایط بسیار پیچیده‌ای در زندگی‌ام غلبه کردم. این یکی هم خواهد گذشت. هیچ چیزی مرا نمی‌ترساند.

 

گروه نرم افزاری ماهور

دنی آلوز پس از چندین بار تغییر اظهارات خود در شرح اتفاقاتی که در کلوب شبانه منطقه سوتون رخ داد، در آخرین صحبت‌های خود با بازپرسان پرونده اعتراف کرد که مرتکب تجاوز نشده، بلکه ارتباط صورت گرفته به واسطه رضایت دو طرف بوده است. در همین حال وکیل جدید آلوز که به تازگی مسئول دفاع از او شده، اعتراف کرده که اظهارات ضد و نقیض این بازیکن کهنه‌کار تنها برای مخفی نگه داشتن خیانتش از همسر خود ژوانا سانز بوده است که در نهایت موفق به انجام آن نشد و واکنش این زن را به همراه داشت. او اخیراً عکس‌های مشترکش با آلوز را از صفحه شخصی‌اش در شبکه‌های اجتماعی حذف کرده و شنیده می‌شود که در صدد جدایی از بازیکن سابق پاری‌سن‌ژرمن و یوونتوس قرار دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا