آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

اولین زمزمه‌های کابوس جادوگر از اسپانیا آمد؛ انریکه، گزینه جانشینی پاتر

گفته می‌شود چلسی به دنبال لوئیس انریکه برای هدایت این باشگاه است.

وردها و طلسم‌های او برای تکان دادن باشگاه برایتون و رساندن این تیم از سطحی متوسط به سطحی بالا و قابل قبول خیلی خوب جواب دادند اما گویا جادوگر سابق نیمکت برایتون کتاب جادوگری‌اش را در ورزشگاه آمکس جا گذاشته و این در حالی است که موفقیت در استمفوردبریج به طلسم‌ها و وردهایی بیش از برایتون و آمکس احتیاج دارد.

 

پاتر خودش در نتیجه کم‌صبری مدیران باشگاه لندنی به عنوان جانشین توماس توخل با یک قهرمانی اروپا روی کار آمده و می‌داند از سران چلسی انتظار هر چیزی را می‌تواند داشته باشد به جز صبوری! آنها هر چه سریع‌تر موفقیت می‌خواهند، برایش صدها میلیون پوند خرج کرده‌اند و اکنون که انتظارات برآورده نشده، نام گزینه‌های جانشین پاتر به نیمکت او نزدیک و نزدیک‌تر خواهند شد. اولین نام مطرح شده در رسانه‌های فوتبالی برای اذیت کردن پاتر، لوئیس انریکه است و گراهام پاتر یا باید فکری به حال تیمش بکند و یا باید در جستجوی ورد و طلسمی قدرتمند باشد که بتواند او را به زمان گذشته باز گرداند؛ جایی که پاتر دیگر هیچ وقت برایتون عزیز و آرامش را مقصد چلسی پر سر و صدا پر از گرفتاری و انتظار ترک نخواهد کرد.

 

انریکه و پیشنهاد چلسی

با پایان دوران انریکه در تیم ملی اسپانیا، سرمربی سابق بارسلونا مورد توجه تیم‌های زیادی قرار گرفته است. در مقطعی او را سرمربی آینده برزیل می‌دانستند و در مقطعی دیگر چند تیم باشگاهی به این سرمربی نزدیک عنوان شده بودند. جدیدترین خبر در مورد انریکه علاقه چلسی به جذب او و جانشینی گراهام پاتر است. انریکه یک بار حدود 5 سال قبل به چلسی نزدیک شده بود اما این انتقال نهایی نشد و اکنون مجددا شاهد خبرها و شایعاتی در مورد نشستن او روی نیمکت هدایت شیرهای لندنی هستیم. نشریات بریتانیایی در آن زمان گزارش داده بودند انریکه و چلسی بر سر دستمزد این سرمربی اسپانیایی به توافق نرسیده بودند؛ موضوعی که با دست و دل‌بازی بی‌دریغ و بدون حد و مرز تاد بولی به نظر نمی‌رسد این بار مشکلی را برای ثبت قرارداد انریکه با تیم انگلیسی به وجود بیاورد. با این حال شنیده‌ها و گفته‌ها در مورد عزم چلسی برای به خدمت گرفتن انریکه هنوز در وادی شایعات است و برای جدی‌تر شدن یا محو شدن این شایعات باید منتظر زمان و البته نتایج بعدی آبی‌های لندن با هدایت گراهام پاتر بود.

گروه نرم افزاری ماهور

 

کابوس‌ها بالاخره رسیدند

چند روز پیش خبری زرد در خروجی یک از رسانه‌های پر مخاطب هواداری چلسی قرار گرفت که البته هرگز از سوی این باشگاه تایید نشد اما همین خبر نشان از وخیم شدن اوضاع پاتر در چلسی می‌دهد. این رسانه هواداری عنوان کرده بود باشگاه جلسه‌ای فوری با گراهام پاتر برای برکناری او ترتیب داده است. حتی اگر این خبر زرد فقط ساخته ذهن منتقدان پاتر در چلسی باشد، باز هم نمی‌توان آن را از واقعیت چندان دور دانست. جنس روی کار آمدن پاتر، جنس خریدهای چلسی و جنس سیاستی که این تیم با مالک جدیدش دنبال می‌کند، صبر را بر نمی‌تابد و موفقیت‌های بزرگ را در کمترین زمان ممکن می‌طلبد. این در حالی است که پاتر برای ساختن برایتون مورد نظرش مدت‌ها زمان در اختیار داشت. با اولین نشانه‌های تزلزل آبی‌های لندن، کابوسی در دنیای پاتر به نام اخراج متولد شد که شاید در این کابوس، او خودش را می‌دید که در حال دویدن به سمت تاد بولی با همان عینک و لبخند معروفش با سیگار برگی گوشه لبش و در کنار کیسه‌هایی از پول است و سایه‌های مردان جاشنین پاتر به سرعت در تعقیبش بودند. در این کابوس، احتمالا پاتر در میانه‌ راه به دنبال چوب جادوی خود می‌گردد و می‌فهمد آن را در ورزشگاه آمکس جا گذاشته است. این کابوس با خریدهای نجومی چلسی نه تنها برطرف نشد بلکه ابعاد گسترده‌تری پیدا کرد و اکنون سرمربی سابق و موفق برایتون بیشترین فشار دوران کار خود را تحمل می‌کند. انریکه با چلسی به توافق برسد یا نه، شرایط پاتر تغییری نخواهد کرد. او برای نجاتش از این حجم شدید فشارها و ثابت کردن جایگاهش روی نیمکت چلسی احتیاج به جادوگری دارد؛ پدیده‌ای که به آن معروف بوده است. وردهای جادوگر لیگ برتر تا اینجای کار در لندن کارایی نداشته و باید دید ادامه فصل چه سرنوشتی را برای گراهام پاتر رقم خواهد زد. کابوس‌های او از راه رسیده‌اند و در آستانه تعبیر شدن هستند. اخراج از چلسی با او کاری خواهد کرد که حتی روی نیمکت تیم سابقش هم جایگاهی نداشته باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا