آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

ایران – روسیه، شاید بدون تماشاگر برگزار شود !

بر اساس توافق فدراسیون فوتبال ایران و روسیه، تیم ملی دو کشور روز 3 فروردین در استادیوم آزادی تهران با هم بازی دوستانه انجام خواهند داد.

در حالی که به روزهای برگزاری این بازی دوستانه نزدیک می‌شویم، یک رسانه روسی مدعی شد که احتمالا این بازی بدون حضور تماشاگر برگزار می‌شود.

 

رسانه روسی forpost مدعی شد که این بازی احتمال دارد، بدون حضور تماشاگر برگزار شود، چون فدراسیون فوتبال ایران به عنوان میزبان هنوز تصمیمی در این خصوص نگرفته است. به نظر می‌رسد جمع بندی نهایی فدراسیون فوتبال برگزاری این بازی با حضور تماشاگر باشد، به این خاطر که این به سود تیم ملی است و از سویی چند هفته ای است تماشاگران به سکوها برگشته اند و تصمیمات خوبی که اتخاذ شده در همه شهرها ورود تماشاگران به استادیوم ها بیش از 30 درصد بوده و این به افزایش سطح کیفی بازی‌ها کمک کرده است. نمونه‌اش در بازی سپاهان – پرسپولیس در استادیوم نقش جهان 6 بار توپ از خط دروازه ها عبور کرد که سهم تیم پرسپولیس 4 گل بود.

 

تیم ملی فوتبال کشورمان به بهانه بازی با روسیه که 3 فروردین برگزار می شود از 28 اسفند در تهران تمرینات آماده سازی را آغاز می‌کند. ایران قرار بود بعد از این بازی مهیا دیدار با عراق شود که این دیدار از سوی عراقی ها لغو شده است و آنها قرار است با سفر به مسکو با تیم ملی روسیه بازی کنند. هنوز حریف دوم تیم ملی در فیفا دی فروردین از سوی فدراسیون فوتبال معرفی نشده است.

گروه نرم افزاری ماهور
8 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا