آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

ایسکو علیرغم فراهم شدن تمام مقدمات، به یونیون برلین نمی پیوندد

ایسکو علیرغم فراهم شدن تمام مقدمات، به یونیون برلین نمی پیوندد.

“ما محدودیت های خود را داریم!” – یونیون برلین پس از اتمام معاینات پزشکی ستاره سابق رئال مادرید، لغو انتقال ایسکو را تایید کرد.

یونیون برلین تایید کرد که قرارداد آنها با ایسکو، هافبک سابق سویا، با وجود اینکه این بازیکن معاینات پزشکی خود را نیز با این باشگاه پشت سر گذاشته است، به هم خورده است.

برخلاف برخی گزارش‌ها، این بازیکن 30 ساله آزمایش‌های پزشکی یونیون را با موفقیت انجام داد، در حالی که قرارداد  تقریباً قطعی بود. با این حال، باشگاه فاش کرده است که خواسته های ایسکو با مذاکرات قبلی متفاوت بوده و از “محدودیت هایی” که برای این انتقال در نظر گرفته بودند، فراتر رفته است.

این خبر ابتدا توسط آژانس مشاور ایسکو Gestifute فاش شد که به شبکه آلمانی BILD گفت: “در طول مذاکرات، ما باید متوجه می شدیم که شریک مذاکره ما دیگر تمایلی به حرکت در چارچوب مورد بحث اولیه ندارد.”

گروه نرم افزاری ماهور

این اطلاعات توسط یونیون تأیید شد و الیور روهنرت، مدیر باشگاه به همین خبرگزاری گفت: “دوست داشتیم ایسکو را در کنار خود ببینیم، اما محدودیت‌های خود را داریم. امروز برخلاف توافق‌های قبلی از این محدودیت‌ها فراتر رفت و به همین دلیل این انتقال انجام نمی‌شود. ”

سقوط به این معنی است که ایسکو پس از قطع رابطه با سویا در دسامبر به دلیل اختلاف با مالک مونچی، تنها چهار ماه پس از پیوستن به رئال مادرید در تابستان، همچنان بدون باشگاه است. ورود این بازیکن اسپانیایی به برلین در زمستان سال جاری  برخی از این اتفاقات را برانگیخت – که پیش از این با انتقال به غول ایتالیایی یوونتوس مرتبط شده بود – اما اکنون تایید شده است که این قرارداد متوقف شده است.

ایسکو  به عنوان یک بازیکن آزاد، برنده پنج بار لیگ قهرمانان اروپا اجازه دارد با هر باشگاه از آنچه که از پنجره ژانویه و بعد از آن باقی مانده است، مذاکره کند.

منبع:www.goal.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا