آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

اینتر با مسی مذاکراتی را برای نقل و انتقالات انجام داده است

اینتر با مسی مذاکراتی را برای نقل و انتقالات انجام داد اما نتوانست با PSG و خرج‌کنندگان کلان لیگ برتر رقابت کند.

خاویر زانتی اعتراف کرد که اینتر پس از اینکه مشخص شد که اسطوره آرژانتینی بارسلونا را ترک خواهد کرد، مذاکراتی را با لیونل مسی انجام داده است.

فرصتی غیرمنتظره برای تیم های پیشرو در سراسر اروپا برای به دست آوردن این بازیکن بزرگ در تابستان 2021 ایجاد شد، با مشکلات مالی در نیوکمپ به این معنی که بارسا نتوانست برنده هفت بار توپ طلا را به یک قرارداد جدید گره بزند. در آن زمان گزینه‌های مختلفی به مسی ارائه شد و اینتر یک بازی برای امضای مورد علاقه‌اش انجام داد، اما نتوانست با قدرت هزینه‌کردن پاری سن ژرمن و خواستاران لیگ برتر رقابت کند.

زانتی، نایب رئیس اینتر به DAZN درباره نزدیک شدن به هموطنش گفت: “وقتی او [مسی] بارسلونا را ترک کرد، شگفت زده شدم. از نظر واقع بینانه، ما نمی توانیم با باشگاه های پاری سن ژرمن یا لیگ برتر رقابت کنیم، اما به دلیل ارتباطمان، زمانی که فرصتی بود صحبت می کردیم.

مسی در مراحل مختلف در طول دوران حرفه ای خود با اینتر مرتبط بوده است، اما تیم مستقر در میلان هرگز نتوانسته به توافق برسد.

گروه نرم افزاری ماهور

مسی زمانی که تصمیم گرفت بارسلونا را به مقصد فرانسه ترک کند، قراردادی دو ساله با پاری سن ژرمن امضا کرد و در حال پایان دادن به این قرارداد است.

منبع:/www.goal.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا