آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

اینزاگی : برای حفظ رتبه دوم باید دنده را عوض کنیم!

سرمربی اینتر بعد از شکست مقابل بولونیا می‌گوید که از عملکرد شاگردانش رضایت ندارد و آنها باید بیشتر از این‌ها تلاش کنند.

تیم فوتبال اینتر با ارائه یک بازی ضعیف و دور از انتظار، با یک گل برابر بولونیا تن به شکست داد. سیمونه اینزاگی، سرمربی نراتزوری، در پایان این بازی گفت: ما بازی را بد آغاز کردیم و در حد اینتر نبودیم. اما نیمه دوم را خوب شروع کردیم و 2، 3 موقعیت بسیار مهم ایجاد کردیم. ما در لحظاتی که بهترین عملکردمان در بازی امروز را ارائه می‌کردیم، گل خوردیم. عصبانی هستیم. درست است که مصدومیت‌ها و خستگی‌ها وجود داشت، اما باید بیشتر تلاش کنیم. من بهترین عملکرد اینتر را به وضوح نمی‌بینم.

 

او درباره تفاوت نتایج اینتر در خانه و خارج از خانه نیز گفت: این یک واقعیت مهم است. ما یک مسیر عالی در مقابل هوادارانمان داریم، اما خارج از خانه اینگونه نیست. ما آنالیز کردیم و با بازیکنان صحبت کردیم، امسال این مشکل بزرگ را داریم. ما سال گذشته در خارج از خانه بهتر بودیم و امسال برعکس است. تمام برتری‌هایمان نسبت به سایر رقبا و برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را از دست دادیم، حالا باید در خانه به همان سرعت عمل کنیم و در خارج از خانه پیشرفت کنیم.

 

سرمربی اینتر اظهار داشت: باید کارهای بیشتری انجام شود. ما باید بتوانیم هر دو روز و نیم (فاصله بین بازی‌ها) تمرکز خود را حفظ کنیم. ما اینتر هستیم، بازی‌های زیادی انجام می‌دهیم. ما مقابل پورتو تمام توانمان را گذاشتیم، اما باید کارمان را بیشتر و بهتر انجام دهیم. باید دلیل عملکرد ضعیف در نیمه اول را بررسی کنیم، ولی در نیمه دوم خوب بودیم.

گروه نرم افزاری ماهور

اینزاگی اظهار داشت: در نیمه اول تقریباً هیچ حمله مهمی و اراده‌ای برای گلزنی وجود نداشت. ما باید بیشتر کار کنیم، اول از همه، من که مربی هستم، باید این کار را انجام دهم. ما موقعیت‌های مهمی توسط ژکو و هاکان به دست آوردیم که آنها را از دست دادیمو احتمالا اگر جلو می‌افتادیم بهتر می‌توانستیم بازی را مدیریت کنیم.

 

وی در پایان گفت: ما باید داده‌های‌ بازی‌های خارج از خانه را به خوبی تجزیه و تحلیل کنیم. برای حفظ جایگاه دوم خود باید دنده را عوض کنیم. باید از نظر دوندگی، قاطعیت و عملکرد تهاجمی بهتر می‌بودیم. واضح است که نمی‌توانم از رویکرد بازی راضی باشم. حتی در مسابقاتی که بعد از مسابقات اروپایی برگزار می‌شوند، باید بهتر عمل کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا