آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

بارسا دست به کار شد: ستاره مراکش به نوکمپ می رود

بارسلونا تلاش برای جذب سفیان امرابط، ستاره تیم ملی مراکش، در ساعات پایانی پنجره نقل و انتقالات زمستانی را آغاز کرده است.

درخشش امرابط در جام جهانی 2022 قطر در ترکیب تیم ملی مراکش و کسب رتبه چهارم در این رقابت‌ها باعث شد که توجه بسیاری از باشگاه‌های اروپایی به این بازیکن جلب شود.

پیش از این گفته شده بود که باشگاه لیورپول علاقه زیادی به جذب او دارد و ظاهرا اتلتیکو مادرید هم پیشنهادی را برای به خدمت گرفتن او ارائه کرده بود که بی‌نتیجه ماند.

حالا روزنامه اسپانیایی اسپورت خبر داده که مدیران بارسلونا به صورت جدی به دنبال انتقال این بازیکن به نوکمپ هستند و قصد دارند این انتقال را در ساعات پایانی پنجره نقل و انتقالات زمستانی نهایی کنند.

مذاکرات بین مدیران بارسلونا با مدیران باشگاه فیورنتینا ادامه دارد، هرچند ممکن است دو طرف بر سر مبلغ این انتقال به توافق نرسند چون این باشگاه ایتالیایی پیش از این اعلام کرده بود که حاضر نیست ستاره مراکشی تیمش را با مبلغی کمتر از 50 میلیون یورو به فروش برساند.

اما پیشنهاد انتقال قرضی امرابط به نوکمپ تا پایان فصل ممکن است به قدری وسوسه برانگیز باشد که مدیران فیورنتینا هم حاضر شوند با انتقال او به شریط داشتن بند خرید اجباری در پایان فصل موافقت کنند.

گروه نرم افزاری ماهور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا