آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

بارسلونا ۲-۰ کادیز: رئال بیخیال لالیگا شو!

بارسلونا با پیروزی دو بر صفر مقابل کادیز، فاصله خود با رئال مادرید را به 8 امتیاز افزایش داد تا نشان دهد مصمم به فتح لالیگاست .

تساوی مقابل منچستریونایتد در لیگ اروپا نوار بردهای متوالی بارسلونا را پاره کرد اما این تیم دیشب در هفته بیست و دوم لالیگا مقابل کادیز دوباره موفق به ثبت بردی دیگر شد تا با ایجاد دوباره فاصله 8 امتیازی با رئال مادرید، صدرنشینی مقتدرانه خود را همچنان حفظ کند.

 

شاگردان ژاوی از ساعت 23:30 دیشب در ورزشگاه نوکمپ به مصاف کادیز رده هفدهمی رفتند که در تلاش است تا از سقوط فرار کند. آنها در نیمه اول دو بار موفق به گشودن دروازه حریف شدند تا کار راحتی در نیمه دوم داشته باشند.

بارسا بازی را هجومی آغاز کرد و در دقیقه 5 می رفت به گل اول برسد اما ضربه سر گارسیا از چند قدمی دروازه به بیرون رفت. کادیز رفته و رفته از فشار حریف خارج شد و در دقیقه 16 موقعیت خوبی برای گلزنی داشت اما آن را از دست داد.

گروه نرم افزاری ماهور

فران تورس در دقیقه 21 جدی ترین موقعیت بازی را از دست داد و تا دقایق پایانی برتری بی حاصل بارسا ادامه داشت تا اینکه سرخی روبرتو در دقیقه 43 بالاخره قفل دروازه حریف را شکست؛ فران تورس با حرکتی تکتیکی و فوق العاده وارد محوطه جریمه شده و توپ را به سمت دروازه ارسال کرد، ضربه سر لواندوفسکی روی این ارسال را دروازه بان حریف مهار کرد ولی سرخی روبرتو در ریباند موفق به گلزنی شد.

آبی اناری‌ها پیش از پایان نیمه اول، گل دوم را هم توسط لواندوفسکی به ثمر رساند؛ مهاجم لهستانی در دقیقه 45 روی پاس زننده گل اول، روی خط محوطه جریمه صاحب توپ شد و با ضربه ای زمینی و دقیق دروازه را باز کرد تا شاگردان ژاوی با برتری دو بر صفر راهی رختکن شوند.

بارسلونا نیمه دوم را هم بهتر شروع کرد اما رفته رفته شاهد جلو کشیدن کادیز بودیم؛ اتفاقی که در نهایت به باز شدن دروازه میزبان در دقیقه 58 انجامید؛ داور اما این گل را به خاطر خطای روی ترشتگن مردود اعلام کرد.

 

هر چه به لحظات پایان بازی نزدیک می شدیم، برتری کادیز محسوس تر و موقعیت‌های این تیم خطرناک تر می‌شد و اگر درخشش ترشتگن نبود، دروازه بارسا قطعا باز می‌شد؛ گلر آلمانی در دقیقه 77 ضربه سر بازیکن حریف را با شیرجه ای بلند مهار کرد و تنها دو دقیقه بعد در موقعیتی تک به تک، مانع از فروپاشی دروازه تیمش شد؛ البته در این صحنه، تیر دروازه نیز به کمک دروازه بان آلمانی آمد.

آنسو فاتی در دقیقه 85 و برخلاف جریان کار فرصت خوبی برای زدن گل سوم بارسلونا داشت ولی ضربه او از داخل محوطه جریمه، فاقد دقت کافی بود و از کنار دروازه به بیرون رفت. یک دقیقه بعد از این موقعیت، لوزانو با ضربه سر می رفت دروازه بارسا را باز کند ولی توپ روی این ضربه به تیر دروازه برخورد کرد.

 

بارسلونا با این پیروزی 59 امتیازی شد تا با 19 برد، 2 مساوی و یک باخت، مقتدرانه به صدر جدول رده بندی لالیگا تکیه بزند. رئال مادرید با 51 و رئال سوسیداد با 43 امتیاز، به ترتیب بعد از بارسا در مکان‌های دوم و سوم جدول رده بندی حضور دارند. کادیز نیز با قبول شکست امشب، 22 امتیازی ماند تا با رتبه هفدهم راهی هفته بیست و دوم شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا