آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

بازگشت رونالدینیو به فوتبال با درخواست جرارد پیکه

، اسطوره فوتبال برزیل، به زودی بار دیگر پا به توپ می‌شود. او قرار است با شرکت در تورنمنت فوتبال هفت نفره جرارد پیکه موسوم به King's League شرکت کند.

هواداران فوتبال به زودی می‌توانند جادوگر برزیلی، رونالدینیو، را در حال فوتبال بازی کردن تماشا کنند.

 

بر اساس اخبار رسانه‌های اسپانیایی رونالدینیو به عنوان بازیکن دوازدهم به تیم فوتبال هفت‌نفره پارکینوس اف‌سی پیوسته است که در رقابت‌های King’s League شرکت دارد. لیگی که توسط جرارد پیکه، ستاره سابق بارسا، مدیریت می‌شود.

 

حساب رسمی این تورنمنت در توییتر ویدیویی منتشر کرد که نشان می‌دهد پیکه و ایبای لیانوس، مدیر تیم پارکینوس اف‌سی، در یک رستوران در حال صحبت کردن درباره نیاز این تیم به یک بازیکن جدید هستند.

گروه نرم افزاری ماهور

پیکه خطاب به لیانوس می‌گوید: “یک نفر را اضافه کن. نظرت درباره این چیست؟ هی، با تو هستم” بعد از این جمله دوربین به سمت دیگر میز برگشته و ما چهره رونالدینیو را می‌بینیم که به دوربین لبخند می‌زند. او سپس در کنار پیکه رو به دوربین می‌گوید: “فقط می‌خواهم کیف کنم و لذت ببرم”.

در تورنمنت King’s League هر تیم می‌تواند هر هفته 12 بازیکن را به عنوان بازیکنان خود معرفی کند. آنها می‌توانند از فوتبالیست‌های بازنشسته باشند. رونالدینیو جدیدترین ستاره بزرگ بازنشسته‌ای است که به این لیگ می‌پیوندد. پیش از او کسانی مثل ایکر کاسیاس، آگوئرو و خاویر هرناندز هم در King’s League بازی کرده بودند.

 

گفته می‌شود رونالدینیو پس‌فردا اولین دیدار خود در این تورنمنت را انجام می‌دهد و هواداران فوتبال می‌توانند جادوگر برزیلی را بار دیگر در حال درخشش در زمین چمن ببینند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا