آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

بازگشت پوگبا به میادین بعد از ۳۱۵ روز

طلسم حضور پل پوگبا در ترکیب یوونتوس بالاخره شکست و این بازیکن دیشب بعد از 315 روز در یک بازی رسمی به میدان رفت.

ستاره فرانسوی یوونتوس 11 ماه پس از آخرین حضورش در زمین، دیشب در جریان دیدار هفته بیست و چهارم مقابل تورینو به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شد.

 

در حالی که دربی تورین با تساوی 2-2 در جریان بود، مکس آلگری تصمیم گرفت تا پل پوگبا را در دقیقه 69 وارد زمین کند. حضور ستاره فرانسوی در زمین برای بیانکونری خوش یمن بود و این تیم با زدن دو گل در بیست دقیقه پایانی، 4-2 از سد تورینو گذشت.

این اولین بازی پل پوگبا پس از بازگشت به یوونتوس بود. او آوریل سال گذشته در حالی که پیراهن یونایتد را به تن داشت بعد از ده دقیقه حضور در زمین مقابل لیورپول زمین بازی را به علت مصدومیت ترک کرد؛ شیاطین سرخ آن دیدار را با نتیجه 4-0 به حریف واگذار کردند و پوگبا نیز از همان تاریخ به امروز به علت مصدومیت دور از میادین بود.

گروه نرم افزاری ماهور

هافبک 30 ساله فرانسوی در پایان فصل گذشته یونایتد را به مقصد یووه ترک کرد اما روند طولانی درمان مصدومیت ساق پا و سپس مینیسک زانو، او را تا هفته بیست و چهارم، خارج از میدان نگه داشت تا اینکه امشب طلسم شکست و پل اولین بازی فصل را بالاخره انجام داد.

پوگبا به خاطر مصدومیت یاد شده از همراهی تیم ملی فرانسه در جام جهانی نیز بازماند. او که سالانه 8 میلیون یورو از یووه دستمزد می‌گیرد، قبل از بازی دیشب تنها برای دقایقی مقابل دیپورتیوو گوادالاخارا مکزیک در دیداری دوستانه به میدان رفته بود.

 

8 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا