آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

بازگشت ژسوس: ۱۲۰ روز انتظار تمام شد

بازگشت گابریل ژسوس به میادین که در دقایق آخر دیدار امشب آرسنال مقابل فولام اتفاق افتاد بهترین خبر ممکن برای این تیم و هوادارانش بود.

آخرین باری که گابریل ژسوس با پیراهن آرسنال در یک مسابقه فوتبال دیده شده بود به 120 روز پیش برمی‌گشت. این مهاجم برزیلی به دلیل مصدومیت از ناحیه زانو در زمان همراهی تیم ملی کشورش برای حضور در جام جهانی قطر از آن زمان قادر به حضور در مسابقات نبود.

 

ژسوس در ماه نوامبر در دیدار برزیل و کامرون در مرحله گروهی جام جهانی قطر مصدوم شد و در نهایت پزشکان اعلام کردند او با مصدومیتی جدی مواجه است. او مجبور شد پایش را به جراحی بسپارد و غیبت او آرسنالی‌ها را به شدت ناراحت کرده بود.

 

اما چهارشنبه گذشته تصاویری از ژسوس منتشر شد که او را در تمرین گروهی آرسنال نشان می‌داد. تمرینی که پیش از دیدار شاگردان آرتتا با اسپورتینگ در لیگ اروپا برگزار شده بود. اما در نهایت نام ژسوس در فهرست نهایی آرسنال برای آن مسابقه اعلام نشد.

گروه نرم افزاری ماهور

اما امشب و در جریان دیدار آرسنال و فولام در لیگ برتر شاهد بازگشت ژسوس به میادین بودیم. این مهاجم 25ساله در دقیقه 77 مسابقه وارد زمین شد و جای تروسار را پر کرد. هواداران آرسنال که برای تماشای این مسابقه به خانه فولام سفر کرده بودند با شور و حرارت زیادی ورود ژسوس به زمین را جشن گرفته و او را تشویق کردند.

ژسوس در دقایق پایانی حتی می‌توانست در اولین حضورش به گل برسد، اما شوت او را برند لنو مهار کرد تا این اتفاق برای مهاجم برزیلی رخ ندهد.

8 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا