آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

باور نکردنی ؛ آمار گلزنی ناامیدکننده لوکاکو بهتر از تمام بازیکنان چلسی در ماه فوریه

آمار گل‌های مهاجم بلژیکی تیم فوتبال اینتر در یک ماه اخیر بیشتر از تمام بازیکنان تیم سابق اوست.

نگاهی به آمار گلزنی روملو لوکاکو نشان می‌دهد که او در یک ماه گذشته، ماه فوریه بیشتر از تمام بازیکنان چلسی در مدت مشابه گل زده است در واقع دو برابر آنها، البته این برتری چیزی نیست که وی بخواهد به آن افتخار کند.

 

لوکاکو که فصل را ناامیدکننده شروع کرد، در یک ماه اخیر دو گل برای اینتر به ثمر رسانده است، از جمله گلی که در دقیقه 86 بازی اخیر تیمش برابر پورتو در دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به ثمر رساند و باعث پیروزی نماینده ایتالیا شد.

قبل از آنهم او در دقیقه 20 بازی تیمش برابر اودینزه در جوزپه مه‌آتزا یکی از سه گل برتری 3 بر یک نراتزوری را به ثمر رساند.

 

گروه نرم افزاری ماهور

 

 

اگرچه آمار گل‌های لوکاکو در یک ماه اخیر چنگی به دل نزده اما باز هم از تعداد گل‌های تیم اصلی‌اش یعنی چلسی بیشتر بوده است. آبی‌های لندن در یک ماه اخیر فقط یک گل زده‌اند که آنهم توسط مهاجم قرضی این تیم، ژوائو فلیکس بوده است. این در حالی است که با توجه به خرج هنگفت باشگاه برای خرید بازیکنان جدید انتظارات از تیم گراهام پاتر خیلی بیشتر از این‌ها بود.

 

لوکاکو تا سال 2026 با چلسی قرارداد دارد و با وضعیتی که آبی‌های لندن سپری می‌کنند، بعید نیست که او تابستان سال جاری به استمفوردبریج برگردد. او سال 2021 با قراردادی 113 میلیون یورویی به چلسی پیوست.

 

چلسی از 25 دی تا به امروز تنها در بازی خارج از خانه برابر رقیب همشهری وستهام که با تساوی یک – یک خاتمه یافت، موفق به گلزنی شده است.

8 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا