آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

با تایید آنچلوتی: غیبت کروس و شوامنی برابر لیورپول

تونی کروس و اورلین شوامنی، دو ستاره رئال مادرید، نمی‌توانند این تیم را در دیدار فردا شب برابر لیورپول همراهی کنند.

رئال مادرید سه شنبه این هفته باید در دیدار رفت مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه آنفیلد به مصاف لیورپول برود.

پیش از این گمانه‌زنی‌های بسیاری درباره بازیکنان مصدوم این تیم که نمی‌توانند در این بازی به میدان برود به گوش رسیده بود و حالا فهرست رئال برای سفر به انگلیس منتشر شده تا مشخص شود که چه بازیکنانی قادر به همراهی این تیم نخواهند بود.

کریم بنزما که یکی از نگرانی‌های اصلی هواداران رئال برای بازی حساس برابر لیورپول بود در این فهرست که از سوی آنچلوتی انتخاب شده حضور دارد و به نظر می‌رسد که بار دیگر به آمادگی لازم برای حضور در میدان رسیده است.

اما نامی از شوامنی و کروس در این لیست به چشم نمی‌خورد که خبر خوبی برای کارلتو و هواداران رئال نیست. این مربی ایتالیایی پیش از این نیز بارها نشان داده بود که در دیدارهای مهم روی حضور کروس و لوکا مودریچ درمرکز زمین حساب کرده است و حالا این اتفاق ممکن است محاسبات او را بهم بزند.

گفته می‌شود که کروس در چند روز اخیر وزن زیادی را از دست داده که بخشی از آنها شامل حجم ماهیچه‌هایش است و روند درمانی او مدت زمان زیادی به طول خواهد انجامید. انتظار می‌رود که دنی سبایوس به جای او در این بازی به زمین برود.

گروه نرم افزاری ماهور

نکته جالب دیگر این است که سرخیو آریباس، ماریو مارتین و آلوارو رودریگز قرار است در سفر به لیورپول همراه رئال مادرید باشند و شانس حضور در زمین در لیگ قهرمانان را خواهند داشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا