آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

با تایید فرانسوی‌ها: رنار امشب از عربستان جدا می شود

برخی از رسانه‌های سعودی و فرانسوی خبر داده‌اند که امشب آخرین حضور هروه رنار روی نیمکت تیم ملی عربستان است.

به نظر می‌رسد که همکاری هروه رنار و تیم ملی عربستان به ایستگاه پایانی خود رسیده است. سرمربی فرانسوی تصمیم گرفته است تا با حضور روی نیمکت تیم ملی زنان فرانسه، دوره جدیدی را در عرصه مربیگری تجربه کند.

 

علی‌رغم اینکه روزنامه اکیپ صبح امروز خبر داد که هنوز انتخاب رنار به عنوان سرمربی جدید تیم ملی زنان فرانسه قطعی نیست، اما اکنون برخی از منابع فرانسوی و سعودی از پایان کار این سرمربی در تیم ملی عربستان خبر می‌دهند.

 

رومن کولت-گاودن خبرنگار یورو اسپورت فرانسه و اینفو اسپورت پلاس در توییتی نوشت: هروه رنار سرمربی جدید تیم بانوان فرانسه خواهد بود. او امشب در دیدار مقابل بولیوی، برای آخرین بار روی نیمکت عربستان می‌نشیند. این پنج‌شنبه 30 مارس، رنار باید وارد فرانسه شود.

گروه نرم افزاری ماهور

روزنامه المیدان عربستان نیز در خبری نوشت که علی‌رغم پایین بودن مبلغ قرارداد پیشنهادی از سوی فدراسیون فوتبال فرانسه نسبت به قرارداد با فدراسیون عربستان، اما هروه رنار تصمیم گرفته تا این پیشنهاد را بپذیرد و با تیم ملی زنان کشورش راهی مسابقات جام جهانی شود.

 

شب گذشته نیز ولید الفرج، یکی از خبرنگاران بزرگ و مطرح عربستانی از قطعی بودن جدایی رنار خبر داده بود. حالا و در شرایطی که رسانه‌های فرانسوی و خبرنگاران این کشور نیز به تأیید این خبر روی آورده‌اند، باید جدایی رنار از تیم ملی عربستان را قطعی شده بدانیم .

5 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا