آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

بدشانسی آرسنال: تروسارد مصدوم شد

آرسنال که در دیدار امروز مقابل بورنموث در حالی همان دقیقه اول و در ثانیه 9 دروازه‌اش را باز شده دید، موفق شد با یک کامبک فوق العاده با گل دقیقه 97 نیلسون 3-2 بورنموث را ببرد ولی در دقیقه ۲۲ مجبور به انجام یک تعویض اجباری شد.

آرسنال امشب در دیداری خانگی به مصاف بورنموث، تیم نوزدهم جدول رده‌بندی لیگ برتر، رفت و در حالی که با دو گل از بورنموث عقب افتاده بود در نیمه دوم با گل های توماس پارتی و بن وایت بازی را 2-2 کرد و در واپسین دقایق بازی و در دقیقه 97 ریس نیلسون با یک شوت تماشایی حساب کار را 3 بر 2 به سود آرسنال کرد .

تنها ۹ ثانیه از بازی سپری شده بود که فیلیپ بیلینگ دروازه‌ میزبان را باز کرد تا آرسنال برای کسب سه امتیاز این دیدار نیاز به زدن حداقل دو گل داشته باشد، اما در دقیقه ۲۱ آن‌ها تنها مهاجم آماده‌شان را هم از دست دادند.

در حالی که گابریل ژسوس و ادی انکتیا مصدوم هستند، آرتتا در دیدار امشب از لئاندرو تروسار در ترکیب اصلی استفاده کرد. این ستاره بلژیکی که در بازار نقل و انتقالات زمستانی از برایتون به جمع توپچی‌ها اضافه شد، در این مدت نمایش‌های درخشانی داشت و در دیدار امروز هم امید اول میزبان برای گلزنی بود اما در دقیقه ۲۲ دچار آسیب دیدگی‌ شد و خیلی زود مشخص شد قادر به ادامه کار نیست تا آرتتا به جای او امیل اسمیت-رو را به زمین بفرستد.البته با عملکرد ضعیف اسمیت رو او در دقیقه 70 جای خود را به نیلسون داد و او موفق شد یک دقیقه بعد از ورودش پاس گل دوم آرسنال را برای بن وایت بدهد و در دقیقه 97 خودش کامبک آرسنال را تکمیل کرد و نتیجه را 3-2 به سود آرسنال کرد .

هنوز شدت آسیب دیدگی تروسارد مشخص نیست اما با توجه به در پیش بودن دو دیدار سخت مقابل اسپورتینگ لیسبون در لیگ اروپا، غیبت او می‌تواند کار را برای آرتتا سخت‌تر از قبل کند.

5 / 100

گروه نرم افزاری ماهور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا