آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

برونو فرناندز از مجازات به دلیل هل دادن کمک داور در امان ماند

برونو فرناندز کاپیتان منچستریونایتد به دلیل هل دادن کمک داور در جریان درگیری با لیورپول اتحادیه فوتبال انگلیس مجازات نخواهد کرد.

برونو فرناندز از منچستریونایتد پس از هل دادن او به کمک داور در جریان بازی 7-0 یکشنبه در لیورپول، از مجازات فدراسیون فوتبال در امان خواهد ماند.

کاپیتان منچستریونایتد – که به نظر می رسید در حالی که قرمزها در آنفیلد جلو افتادند، درخواست تعویض کرد – در نیمه دوم بازی که شیاطین سرخ 6 گل دریافت کردند و در نهایت در سمت اشتباه قرار گرفتند، در حال هل دادن کمک داور با ناامیدی دیده شد.

در حالی که مسئولان در طول بازی بازیکن را تنبیه نکردند، اتحادیه فوتبال انگلیس می‌تواند به دلیل رفتار خشونت‌آمیز در زمین، اقدامات انضباطی را انجام دهد. میرور گزارش داد که تحقیقات قرار است در جریان باشد. با این حال، دیلی میل بعدا فاش کرد که اتحادیه فوتبال انگلیس تایید کرده است که هیچ اقدامی در مورد فشار انجام نخواهد شد، به این معنی که فرناندز از هر مجازاتی فرار کرده است.

Ref Support UK از اتحادیه فوتبال انگلیس خواسته است تا علیه پرتغالی ها اقدامات جدی انجام دهد. مارتین کسیدی، مدیر اجرایی این سازمان گفت: “درست مانند کسی که جشن رونالدو یا چرخش کرایف را انجام می دهد، کودکان آنچه را که در تلویزیون می بینند تقلید می کنند. ما در مورد یک مقام درجه یک جهانی صحبت می کنیم که در اینجا به عقب رانده می شود. مطمئناً این حرکت مسئولیت بر عهده دارد. آنها تمام شواهدی را در اختیار دارند تا پیامی قوی در سراسر فوتبال ارسال کنند که دست زدن به یک داور مسابقه به این شکل کاملا غیرقابل قبول است.”

گروه نرم افزاری ماهور

“اتحادیه فوتبال انگلیس از ابتدای سال تاکنون کارهای بسیار خوبی را در زمینه محافظت از مسئولان مسابقه انجام داده است. اما بدون مجازات گذاشتن چنین رفتارهایی می توانند به آن آسیب بزند. . ما معتقدیم که باید  محرومیت پنج بازی برای این کار در نظر گرفته شود.”

اتحادیه فوتبال انگلیس اخیراً به تمام باشگاه های لیگ برتر نامه نوشت و مسئولیت آنها در رابطه با رفتار بازیکنان را یادآور شد.

در حالی که پیشنهادهای معتبری مبنی بر جریمه و تعلیق برای فشار وجود داشت، اکنون به نظر می رسد که فرناندز مجازات رها خواهد شد. با این حال، همچنین درخواست‌هایی مبنی بر محرومیت او از کاپیتانی یونایتد به دلیل شخصیت‌های تاریخی‌اش در جریان شکست لیورپول وجود دارد.

منبع:www.goal.com

40 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا