آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

بمب نقل‌وانتقالات: طارمی انتخاب اول یوونتوس

بنا بر ادعای یک سایت ایتالیایی، ستاره ایرانی پورتو در لیست خرید مدیر ورزشی یوونتوس است.

پس از اتفاقات کم‌سابقه فوتبال ایتالیا در کسر 15 امتیاز از یوونتوس، پیش‌بینی می‌شود در صورت دور ماندن این باشگاه از لیگ قهرمانان اروپا برای فصل آینده، تعدادی از بازیکنان شاخص این تیم از باشگاه جدا شوند.

 

با این حال، شانس یوونتوس برای قهرمانی در لیگ اروپا هنوز امیدها به حضور یووه در چمپیونزلیگ را زنده نگه داشته است اما حتی نرسیدن به لیگ قهرمانان هم یوونتوس را از چهره یک باشگاه همیشه مدعی در فوتبال ایتالیا دور نمی‌کند و این تیم برای فصل آینده به دنبال تقویت اسکواد خود خواهد بود.

 

حالا وبسایت بلستینگ نیوز، در مطلبی، به سه خرید مدنظر فدریکو کروبینی، مدیر ورزشی یوونتوس، برای فصل آینده پرداخته که در کنار آیمریک لاپورته و فابینیو از لیگ جزیره، یک نام دیگر به شدت برای ایرانی‌ها جذاب است و آن بازیکن کسی نیست جز مهدی طارمی، ستاره ایرانی پورتو!

گروه نرم افزاری ماهور

در ادامه این مطلب را می‌خوانید؛

 

طبق آخرین شایعات بازار، یوونتوس ممکن است تابستان آینده شانس خود برای تقویت تیم در سه پست را امتحان کند. در دفاع نام آیمریک لاپورته، مدافع اسپانیایی زیر نظر منچسترسیتی را می‌خواهند. یووه برای خط هافبک فابینیو، هافبک برزیلی لیورپول را زیر نظر داشته و در خط حمله نگاه ها به مهدی طارمی، مهاجم وسط پورتو معطوف است.

یوونتوس و مدیر ورزشی آن فدریکو کروبینی در حال حاضر شروع به نظارت بر برخی از بازیکن‌ها برای تابستان آینده کرده و طبق آخرین شایعات، سیاه و سفیدها مایلند با یک شوک به هر بخش تیم، هر سه خط را تقویت کنند.

 

در دفاع، نامی که یووه دوست دارد آیمریک لاپورته است. مدافعی که در حال حاضر در منچسترسیتی حضور دارد، فضای کمی در تفکرات پپ گواردیولا پیدا می‌کند و پشت سر آکانجی تازه وارد و روبن دیاس و آکه که از قبل در تیم حاضر بودند، قرار دارد. ماندن او در انگلیس، علیرغم قراردادی که او را تا سال 2025 به سیتیزن‌ها متعهد می‌کند، ممکن است به همین دلیل معلق شود. برای جدا کردن او از تیم انگلیسی، رقمی نزدیک به 35 میلیون یورو مورد نیاز است.

برای خط هافبک آنها مشخصات فابینیو را می‌خواهند اما مراقب کروس هم هستند. یوونتوس، در خط میانی، می تواند حداقل یک خرید انجام دهد، به خصوص با توجه به خداحافظی احتمالی با انتقال آزاد آدرین رابیو. در نتیجه بانوی پیر نام های مختلفی از جمله فابینیو را دنبال می‌کند. ستاره لیورپول، یکی از آن عناصری است که یورگن کلوپ به عنوان قابل انتقال اشاره کرده و ارزش او حدود 50 میلیون یورو خواهد بود. قطعاً انتخاب ارزان‌تر از فابینیو برای یوونتوس، تونی کروس، هافبک رئال مادرید است که می تواند در پایان فصل به عنوان بازیکن آزاد راه خود را از اسپانیایی‌ها جدا کند.

برای بخش تهاجمی، یوونتوس مهدی طارمی را در نظر دارد: مهاجم پورتو که در یک فصل با 20 گل و 11 پاس گل آمار جالبی داشته، به خصوص اگر یووه موفق به نگه داشتن دی ماریا نشود، انتخاب ایده‌آلی برای این باشگاه خواهد بود. طارمی که تا سال 2024 با پورتو قرارداد دارد، تمایلی به تمدید با این تیم پرتغالی ندارد و در نتیجه ممکن است باشگاه او را در تابستان 2023 بفروشد تا در نقل و انتقالات بعدی او را به صورت آزاد از دست ندهد. به همین دلیل است که یوونتوس در پنجره حضور خواهد داشت تا از این فرصت استفاده کند به خصوص که آنها آگه هستند که میلان و رم نیز روی مهاجم 31 ساله متمرکز هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا