آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

بورنموث ۱-۰ لیورپول ؛ از تحقیر ۷-۰ منچستریونایتد تا باخت در زمین قعرنشین !

لیورپول که هفته قبل توانسته بود 7-0 یونایتد را شکست دهد، در زمین تیم قعرنشین بورنموث با یک گل باخت تا بار دیگر همه را شگفت زده کند.

لیورپول پس از برتری خیره کننده 7-0 برابر منچستریونایتد امروز به زمین تیم قعرنشین بورنموث آمده بود. قرمزها در بازی رفت توانسته بودند به این تیم 9 گل بزنند. یورگن کلوپ دیروز در نشست خود گفته بود که قطعا داستان این بازی متفاوت خواهد بود.

لیورپول بازی را بهتر شروع کرد و در دقیقه 4 بازی با شوت محمد صلاح می‌توانست به گل برسد ولی توپ راهی به دروازه پیدا نکرد. دو دقیقه بعد روی یک ضربه کرنر ضربه سر فن دایک می‌رفت وارد دروازه شود اما جفرسون لرما روی خط با سر توپ را برگشت داد. در ادامه لیورپول با شوت داروین نونیز خطرساز ظاهر شد اما توپ او هم به بیرون رفت.

میزبان نیز با ضربه اوتارا خودی نشان داد اما او که آلیسون بکر را هم جا گذاشته بود، ضربه اش را به تور کناری دروازه زد. لیورپول در یک صحنه توسط خاکپو به گل هم رسید ولی به درستی آفساید اعلام شد.

گروه نرم افزاری ماهور

بورنموث بر خلاف روند بازی در دقیقه 28 به گل رسید. اوتارا با فرار از تله آفساید در سمت راست به درون محوطه جریمه لیورپول رسید و با پاس به عقب خود بیلینگ را در موقعیت شوتزنی قرار داد تا ضربه او به تور دروازه لیورپول برسد.

لیورپول پس از دریافت این گل یکپارچه حمله شد ولی بی دقتی بازیکنان این تیم باعث شد نیمه اول با همان یک گل به سود میزبان تمام شود. در یک صحنه نیز شوت سولانکه به شکلی خطرناک از روی دروازه لیورپول به بیرون رفت.

لیورپول نیمه دوم را هجومی شروع کرد و در دقایق 49 و 51 دو بار تا آستانه گلزنی هم رفت. ابتدا نتو، گلر بورنموث، با مهار فوق العاده اش اجازه نداد ضربه ژوتا گل شود و سپس ضربه سر داروین نونیز به تیر دروازه برخورد کرد و گل نشد.

لیورپول که برای زدن گل تساوی حمله می کرد، در دقیقه 68 به یک ضربه پنالتی دست یافت. ضربه سر ژوتا به دست مدافع بورنموث برخورد کرد و داور که ابتدا پنالتی اعلام نکرده بود، پس از دخالت VAR و بازبینی صحنه دستور به پنالتی داد. محمد صلاح پشت توپ ایستاد و ضربه اش را به بدترین شکل به بیرون زد.

لیورپول با تمام قوا حمله می کرد تا گل تساوی را بزند اما راه به جایی نمی‌برد. داور نیز پنج دقیقه وقت اضافه اعلام کرد تا تیم تحت هدایت یورگن کلوپ حداقل برای زدن گل تساوی فرصت بیشتری داشته باشد اما دفاع جانانه بورنموث تمام حملات لیورپول را خنثی کرد تا قعرنشین به یک برتری کلیدی دست یابد.

 

13 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا