آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

بگم بگمِ ۲ ستاره سابق رئال و بارسا درباره رشوه کمیته داوران؛ اگر دهان باز کنم…

ایکر کاسیاس و پیکه، مناظره جالب توجهی داشتند.

جرارد پیکه و ایکر کاسیاس، 2 ستاره سابق تیم‌های رئال مادرید و بارسلونا بودند که در سال‌های اخیر، رقابت‌شان جذابیت ویژه‌ای به الکلاسیکوها با حضور رونالدو و مسی می‌داد.

حالا اما هر 2 ستاره روزهای بازنشستگی را پشت سر می‌گذارند و درحالی که بارسلونا در فصلی که رئال مادرید مدافع عنوان قهرمانی است، موفق شده اختلاف قابل توجهی با رقیب ایجاد کرده و رکوردهای دفاعی بسیاری را در غیاب پیکه بشکند، اخبار جالب توجهی از رشوه مدیران سابق بارسلونا به کمیته داوران فدراسیون فوتبال اسپانیا به گوش می‌رسد و فارغ از صحت و تبعاتش، این داغ‌ترین خبر در این روزهای فوتبال اسپانیاست.

نوبت شما هم می‌رسد

شاید چنین ماجرایی به زودی گریبان رئال مادرید را هم بگیرد و در تسویه‌حساب‌های مدیران یوفا با باشگاه‌ها، تیم بعدی رئال مادرید باشد که حسابرسی خواهد شد و شک و شبهات در اسناد مالی‌اش رسانه‌ای می‌شود. این 2 ستاره سال‌های نه‌چندان دور تیم ملی فوتبال اسپانیا که قهرمانی در جهان را هم با یکدیگر تجربه کردند، پس از بگو مگوی جالب توجه در فضای پخش و ابراز علاقه به شیوه‌ای توهین آمیز به یکدیگر در مقام حمایت از تیم‌های سابقشان برآمده و لحظات جالب توجهی ثبت کردند.

طعنه‌های فراوان به بارساگیت

پیکه که این روزها به دور از مستطیل سبز، تجارت‌های مختلفی را در دست دارد و یکی از آنها ایجاد برنامه‌ای تحت عنوان «کینگزلیگ» است با اجرای ایبای یانوسدر برنامه شماره 7 حاضر بود و میهمان محبوبی را هم کنار خود می‌دید. کاسیاس در این برنامه تا سر حد توان به پرونده بارساگیت طعنه زد و از طرف مقابل به عنوان عضو جدید برنامه، با پاسخ‌های پیکه روبه‌رو شد.

مگر رئال مادرید معصوم است؟

پیکه این گونه صحبت‌ها را آغاز کرد: «طبیعی است که رئالی‌ها اکنون متمرکز بر پرونده بارساگیت باشند و کاملاً جبهه‌گیری‌شان به عنوان رقیب، قابل درک است اما پرداخت پول به یکی از اعضای کمیته داوران برای ارائه مشاوره، نامش رشوه دادن نیست. اگر این ماجرا برای رئال پیش می‌آمد، رسانه‌ها بیش از 12 ساعت به آن نمی‌پرداختند و سریع به دست فراموشی سپرده می‌شد. فینال‌های لیگ قهرمانان در سال‌های 1998 و 2016 را به خاطر بیاورید! پذیرفتن آن گلها به آن معنا بود که داور بازی از رئالی‌ها رشوه دریافت کرده؟»

گروه نرم افزاری ماهور

تو در این باره سکوت کن!

در این لحظه، کاسیاس در مقام جبران برآمد و گفت: «لازم است بارسایی‌ها در این باره سکوت کنند. ماجرای استمفوردبریج در لیگ قهرمانان اروپا 2009، بزرگترین رسوایی تاریخ است. جایی که بالاک و دروگبا از نزدیک، سرقت بزرگ از خانه‌شان را دیدند. لازم به یادآوری نیست که اولین قهرمانی بارسلونا در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا با ضربه رونالد کومان درحالی به دست آمد که همه دیدند چگونه بازیکنان بارسا برای گرفتن خطا، داور را فریب دادند.»

کری‌خوانی در بالاترین حد ممکن

در طول این مناظره، اگرچه هیچ کدام از طرفین بیش از اندازه عصبی نشدند و آرامش خود را حفظ کردند اما هر 2 ملی پوش سابق مدعی بودند در طول تاریخ، بازی‌هایی بوده و هست که بارسلونا و رئال به وضوح از داوری منتفع شده و از طرف مقابل پیکه درحالی که معتقد بود هم بارسلونا و هم رئال مادرید به سبب طرفداران پرشمارشان، طبیعی است که گاهی اوقات از تصمیمات پنجاه پنجاه سود ببرند، کاسیاس اما این ادعا را قبول نکرد و گفت این تنها بارسلونا بوده که در بازه زمانی 2 ساله، نه پنالتی برای حریفانش گرفته شده و نه بازیکن اخراجی در ترکیب تیمش داشته است. 2 هم‌تیمی سابق که رابطه دوستانه‌ای هم دارند در این برنامه تا می‌توانستند با کلماتشان از خجالت یکدیگر و تیم‌های رقیب درآمدند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا