آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

بیلبائو ۰-۱ بارسلونا: سه امتیاز از دهان شیر در جهنم سن مامس

بارسلونا در دیداری خارج از خانه موفق شد با نتیجه ۱-۰ بیلبائو را شکست بدهد.

شاگردان ژاوی که برای حفظ فاصله ۹ امتیازی‌شان با رئال به پیروزی در این دیدار نیاز داشتند، موفق شدند در دیداری جذاب و تماشایی، با تک گل رافینیا به برتری برسند و با دست پر به خانه برگردند.

 

بارسا بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه 2 بود که روی ارسال سرجی روبرتو، این فران تورس بود که صاحب موقعیت شد، اما ضربه والی او از کنار دروازه به بیرون رفت.

در ادامه بازی متعادل شد اما در دقیقه 9 چیزی نمانده بود که سرخیو بوسکتس گل اول بارسا را به ثمر برساند، اما ضربه او به شکل خطرناکی از بالای دروازه بیلبائو عبور کرد.

پنج دقیقه بعد نوبت بیلبائو بود که اولین موقعیت جدی‌اش را روی دروازه بارسا ایجاد کند اما ضربه برگردان تماشایی برنگر، راهی به چارچوب دروازه میهمان پیدا نکرد.

گروه نرم افزاری ماهور

در دقیقه 17 روی پاس تماشایی فرانکی دی‌یونگ، همه‌چیز برای گلزنی روبرت لواندوفسکی فراهم بود، اما او این موقعیت تک به تک را به راحتی از دست داد.

حملات دو تیم ادامه پیدا کرد و در دقیقه 25، چیزی نمانده بود که روی ناهماهنگی ژول کنده و مارک آندره تراشتگن، دروازه بارسا باز شود اما برنگر نتوانست از این فرصت استفاده کند.

هشت دقیقه بعد بار دیگر بازیکنان بیلبائو روی دروازه بارسا خطرساز شدند، اما ضربه رائول گارسیا به تیر دروازه تراشتگن برخورد کرد و این فرصت را از دست داد.

در دقایق پایانی نیمه اول بازی متعادل دنبال شد و در حالی که به نظر می‌رسید این نیمه بدون گل به پایان خواهد رسید، این بارسا بود که در اولین دقیقه از وقت‌های اضافه به گل رسید. روی پاس عالی بوسکتس بود که رافینیا صاحب موقعیت شد و با یک شوت دقیق کار را تمام کرد.

داور ابتدا این گل را به دلیل آفساید نپذیرفت، اما بعد از کمک گرفتن از VAR، نظرش را تغییر داد تا نیمه اول با برتری 1-0 میهمان به پایان برسد.

نیمه دوم را هم بارسا بهتر آغاز کرد و در دقیقه 50، روی ارسال خوب بالده، این لواندوفسکی بود که صاحب موقعیت شد، اما ضربه سر او از کنار دروازه بیلبائو به بیرون رفت.

در ادامه بازی متعادل دنبال شد و حملات دو تیم به موقعیت خطرناکی روی دروازه‌ها منجر نمی‌شد تا اینکه در دقیقه 72، روی پاس اینیاکی ویلیامز، برنگر بود که در محوطه جریمه بارسا صاحب موقعیت شد، اما ضربه او به تیر دروازه برخورد کرد.

هرچه به دقایق پایانی نزدیک می‌شدیم، فشار حملات بیلبائو بیشتر و بیشتر می‌شد تا اینکه در دقیقه ۷8، روی یک حمله سریع، اینیاکی ویلیامز دروازه بارسا را باز کرد تا ورزشگاه سن مامس از شادی منفجر شود اما داور بعد از استفاده از VAR، تشخیص داد که توپ قبل از رسیدن ویلیامز، به دست ایکر مونیاین برخورد کرده است و گل را مردود اعلام کرد.

حملات بیلبائو در وقت‌های اضافه بازی هم ادامه داشت و در سومین دقیقه، دروازه بارسا تا آستانه باز شدن پیش رفت، اما بازیکنان میهمان با چنگ و دندان توپ را از روی خط دروازه برگشت دادند تا در نهایت بارسا با همان یک گل به پیروزی برسد و با 65 امتیاز، در صدر جدول لالیگا جای بگیرد.

8 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا