آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

تاتنهام مقابل چلسی هم بدون سرمربی است

دستیار آنتونیو کونته امروز اعلام کرد که این مربی در بازی روز یکشنبه مقابل چلسی در دربی لندن روی نیمکت حضور نخواهد داشت.

کریستین استلینی، مربی تیم تاتنهام که در نشست خبری پیش از بازی یکشنبه مقابل چلسی حضور یافته بود، اعلام کرد که به احتمال زیاد آنتونیو کونته بار دیگر روی نیمکت این تیم حضور نخواهد داشت.

 

سرمربی ایتالیایی تاتنهام پس از انجام عمل جراحی کیسه صفرا، که در هفته‌های اخیر او را از همراهی شاگردانش محروم کرده، همچنان در حال گذراندن دوران نقاهت خود است.

 

این مربی 53 ساله، پیروزی 2-0 تیمش در دربی لندن مقابل وستهم را از دست داد و حالا در دیگر دربی پایتخت انگلیس که حساسیت بالاتری نسبت به بازی قبل خواهد داشت نیز غایب است. به این ترتیب، تقابل ویژه‌ای که قرار بود در دیدار تاتنهام و چلسی شاهدش باشیم، منتفی شد.

گروه نرم افزاری ماهور

کونته در طول دو سال حضور خود در استمفورد بریج به موفقیت‌های زیادی دست یافت و در اولین سال حضور خود به عنوان سرمربی در فصل 2016-2017 قهرمان لیگ برتر شد و در فصل دوم، جام حذفی را پیش از اخراج در سال 2018 برد.

دستیار او، استلینی، با تایید اینکه کونته یک بار دیگر نمی‌تواند روی نیمکت تاتنهام بنشیند، گفت: “فکر نمی‌کنم کونته در این بازی هم حضور داشته باشد و زمان این اتفاق هنوز نرسیده است. اگرچه به نظر می‌رسد که این زمان خیلی نزدیک باشد. چرا که می‌توانیم بهبودی او را احساس کنیم. ما روزی 3-4 بار با هم در تماس هستیم و صحبت‌های زیادی با یکدیگر انجام می‌دهیم. او نسبت به سه هفته پیش که جراحی کرد، شرایط بهتری دارد و بیشتر درگیر مسائل تیم شده است.”

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا