آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

تاتنهام ۲-۰ چلسی: همه‌چیز آماده برای اخراج پاتر

تاتنهام امروز در ورزشگاه خانگی خود موفق شد چلسی را 2-0 شکست دهد تا دومین دربی لندن در این فصل با پیروزی شاگردان آنتونیو کونته که در این بازی نتوانست روی نیمکت تیمش حضور داشته باشد به پایان برسد.

تاتنهام امروز در خانه خود میزبان چلسی بود تا در هفته بیست و پنجم لیگ برتر به مصاف آبی‌پوشان شهر لندن برود.

 

دیدارهای دو تیم همیشه از حساسیت بالایی برخوردار است. دیدار اول دو تیم در این فصل در هفته دوم در استمفوردبریج برگزار شد و تحت‌الشعاع درگیری‌های شدید توماس توخل، سرمربی وقت چلسی، و آنتونیو کونته قرار گرفت.

 

ژوائو فلیکس از شروع این بازی با پیراهن چلسی عملکرد خیلی خوبی داشت و در همان دقایق اولیه بارها برای خط دفاعی تاتنهام مشکل‌ساز شد. او در دقیقه 18 از بیرون از محوطه جریمه شوتی به سمت دروازه فورستر شلیک کرد که توسط او مهار شد.

گروه نرم افزاری ماهور

اما یک دقیقه بعد، تیاگو سیلوا ناگهان روی زمین نشست و اعلام کرد که قادر به ادامه بازی نیست. با اینکه تا این لحظه مشخص نیست مصدومیت او دقیقا از چه ناحیه‌ای است، ولی به نظر می‌رسد زانوی این ستاره برزیلی دچار مشکل شده است. او زمین مسابقه را ترک کرد تا وسلی فوفانا به جایش وارد زمین شود.

 

در دقیقه 27 سفیدپوشان تیر دروازه چلسی را به لرزه درآوردند. هویبرگ در محوطه جریمه پاسی دریافت کرد و توپ را به سمت دروازه حریف شلیک کرد. شوت او بعد از برخورد به فوفانا تغییر مسیر داد تا از کپا عبور کند، اما توپ به تیر دروازه برخورد کرد و بازیکنان چلسی آن را به کرنر فرستادند.

 

در ادامه نیمه اول بازی متعادل دنبال شد و شاهد حملات زهرداری روی دروازه‌ها نبودیم. در دقیقه 43 اما استرلینگ از سمت چپ محوطه جریمه شوت خطرناکی به سمت دروازه اسپرز شلیک کرد که فورستر با یک واکنش خوب مانع باز شدن دروازه‌اش شد.

 

دو دقیقه از وقت‌های تلف‌شده می‌گذشت، کار به جنجال کشید. درگیری حکیم زیاش با ریچارلیسون باعث شد بازیکنان تاتنهام به ستاره مراکشی چلسی حمله‌ور شوند و بازیکنان آبی‌پوش هم به حمایت از او وارد معرکه شوند. داور مسابقه، استیوارت اتول، ابتدا برای آرام کردن جو به کای هاورتز از چلسی و امرسون رویال از تاتنهام کارت زرد نشان داد و موفق شد بازیکنان دو تیم را از هم جدا کند. او سپس مدتی با کمک‌داور خود صحبت کرد و با حرکت به سمت حکیم زیاش به او کارت قرمز نشان داد. داور سپس به سمت مانیتور کنار زمین رفت تا صحنه را بررسی کند. او اما در بازگشت به میدان تصمیمش را عوض کرد و به جای کارت قرمز یک کارت زرد مقابل ستاره مراکشی چلسی گرفت. با اینکه زیاش در آن صحنه به ریچارلیسون ضربه زده بود، ولی داور به این نتیجه رسید که این حرکت او در حد دریافت کارت قرمز نیست. نیمه اول در ادامه این جنجال‌ها با تساوی بدون گل به پایان رسید.

وقتی دو تیم به زمین ورزشگاه تاتنهام هاتسپر برگشتند تا نیمه دوم را آغاز کنند، سفیدپوشان خیلی زود به گل رسیدند. امرسون از سمت راست محوطه شوتی کم‌‌ارتفاع شلیک کرد که کپا موفق شد آن را دفع کند، اما توپ برگشتی مقابل اولیور اسکیپ قرار گرفت تا این هافبک تاتنهام دروازه را باز کند.

بعد از این گل چلسی برای جبران حملات خود را آغاز کرد. خروج نامناسبت فورستر از درون دروازه فرصتی عالی در اختیار کای هاورتز قرار داد و او سعی کرد توپ را از دروازه‌بان تاتنهام عبور دهد و به گل تبدیل کند که ضربه‌اش دقت کافی را نداشت.

 

اما در دقیقه 75 نوبت تاتنهام بود که صاحب یک فرصت خوب شود. اشتباه فلیکس در مقابل محوطه جریمه خودی توپ را به ریچارلیسون رساند، اما شوت او از بالای دروازه کپا بیرون رفت.

 

هفت دقیقه بعد تاتنهام به گل دوم خود رسید و گلزن اول و کاپیتان این تیم، هری کین، نامش را در فهرست گلزنان مسابقه ثبت کرد. تاتنهام صاحب یک کرنر شد و سون هیونگ مین توپ را به مرکز محوطه جریمه ارسال کرد. اریک دایر با یک ضربه توپ را برای هری کین فرستاد که در تیر دوم منتظر توپ بود و او گل دوم سفیدپوشان را به ثمر رساند.

در دقایق پایانی بازی، گراهام پاتر که از عملکرد خط حمله تیمش راضی نبود، به امید تغییر شرایط رحیم استرلینگ را از زمین بیرون کشید و پی‌یر امریک اوبامیانگ را به میدان فرستاد تا به شم گلزنی او امید ببندد. اما در نهایت اتفاق خاصی روی دروازه تاتنهام و چلسی رخ نداد تا بازی در نهایت با پیروزی 2-0 سفیدپوشان تاتنهام به پایان برسد.

 

تاتنهام با این پیروزی 45 امتیازی شد و حالا در رتبه چهارم جدول قرار دارد. چلسی اما در حال حاضر 31 امتیازی است و در رتبه دهم جدول لیگ برتر ایستاده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا